شماره ۴۲۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۵ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بین

نجات 20 نفر گرفتار در برف و کولاک
20 نفر گرفتار در برف و کولاک جمعه شب در منطقه رودبارک شهرستان مهدیشهر با تلاش امدادگران هلال‌احمر نجات یافتند. در پی تماس مردمی با سامانه 112 (ندای امداد) در ساعت 16 عصر جمعه مبنی بر گرفتار شدن 20 نفر در برف و کولاک منطقه رودبارک شهرستان مهدیشهر 2 تیم عملیاتی امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.
امدادگران پس از تلاش 4 ساعته موفق شدند این افراد را پیدا کرده و به منطقه امن منتقل کنند. در این عملیات 5 نجاتگر و امدادگر به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو  نجات حضور داشتند.

آتش در مرکز خرید صدف قشم    
185 غرفه مرکز  تجاری صدف  درگهان  در آتش سوخت.  ساعت 8 شب روز جمعه 23 آبان‌ماه طبقه دوم مجتمع تجاری قشم طعمه حریق شد و به طبقه‌های اول و همکف سرایت کرد.
کمال‌زاده فرماندار قشم در رابطه با این حادثه گفت: «مأموران آتش‌نشانی با اعلام خبر آتش‌سوزی در محل حادثه حاضر شدند و توانستند پس از 12 ساعت آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  گروه‌های آتش‌نشانی از درگهان، قشم و شهرستان خمیر در نزدیکی قشم، برای خاموش کردن آتش‌سوزی مرکز تجاری صدف اعزام شدند. در این حادثه 185 غرفه مجتمع 320 واحدی صدف درگهان 50 تا 100‌درصد در آتش سوخت. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد آتش‌سوزی مرکز تجاری صدف درگهان قشم 80میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است. کمبود برخی امکانات سبب طولانی شدن خاموش کردن این مرکز تجاری شد. علت آتش‌سوزی اتصال سیم برق بود.»
به گفته بازاریان، مجتمع تجاری صدف دستگاه هشدار آتش‌سوزی داشت اما هنگام آتش‌سوزی خاموش بود.


تعداد بازدید :  193