شماره ۴۲۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۵ آبان
صفحه را ببند
روی خط خبر

انتصاب معاون نظارت و امور شرعی نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در حکمی حجت‌الاسلام فضل‌الله ذاکری را به سمت معاون نظارت و امور شرعی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.
در متن حکم آیت‌الله سید‌علی غیوری خطاب به حجت‌الاسلام فضل‌الله ذاکری آمده است:
«نظر به ماموریت‌های خطیر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و نقش موثر آن در تحقق بخشیدن اهداف مقدس جمعیت و لزوم انجام وظایف و ماموریت‌های محوله با توجه به حسن سوابق و تجارب ارزشمندی که دارید، به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان معاونت نظارت و امور شرعی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر منصوب می‌نمایم.
بدیهی است اهم وظایف آن معاونت، پیگیری مستمر در نظارت نماینده ولی‌فقیه بر امور جمعیت اعم از فعالیت‌های موضوعه متعارفه و شرعیه و ارایه گزارش به اینجانب می‌باشد.
امید است با استعانت از درگاه باری‌تعالی و نصب‌العین قرار دادن تقوی، در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و همکاری و هماهنگی سایر مسئولان ذیربط جمعیت در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

بازدید رئیس سازمان امدادونجات از مناطق زلزله‌زده هرمزگان
رئیس سازمان امداد‌و‌نجات جمعیت هلال‌احمر همراه با تعدادی از مسئولان محلی از مناطق زلزله‌زده حاجی‌آباد در استان هرمزگان بازدید کرد.
در این بازدید علاوه بر پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد‌و‌نجات، دکتر جادری استاندار هرمزگان، بهاری مدیر‌کل مدیریت بحران و آشوری نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی نیز حضور داشتند که ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده با خانواده‌ها نیز دیدار و از آنان دلجویی کردند. علی اعمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با اشاره به تخریب 51 واحد مسکونی در زلزله عصر دوشنبه گذشته در بخش فارغان گفت: «زلزله‌زدگان این بخش از توابع شهرستان حاجی‌آباد با تلاش نیروهای امدادی اسکان موقت یافتند و 5کمپ در روستای سیرمند و سردر دایر شده است.»
او افزود: «42 نفر امدادگر در قالب تیم‌های عملیاتی و 10 دستگاه خودرو هلال‌احمر در منطقه زلزله‌زده حضور داشتند.»
اعمی افزود: «تا‌کنون 109 دستگاه چادر، 300تخته موکت، 640تخته پتو، 100شعله چراغ والور بین زلزله‌زدگان این منطقه توزیع شده است.»


تعداد بازدید :  164