شماره ۱۳۶۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌


انتقال پادوانی به تهران|  نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد پادوانی با اورژانس هوایی به تهران منتقل شد. او در این خصوص گفت: «پادوانی دیروز با حضور پزشکان متخصص به تهران منتقل شد تا روند درمانی‌اش را در پایتخت ادامه دهد.»
فردوسی‌پور تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی| علی‌ اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سوم سیما اعلام کرد که عادل فردوسی‌پور تهیه‌کنندگی ویژه برنامه جام‌جهانی را برعهده خواهد داشت. البته پورمحمدی همچنین درباره خرید مسابقات جام‌جهانی صحبت کرده که مراحل آن درحال پیگیری است. گفتنی است؛ ویژه‌برنامه جام‌جهانی 2014 نیز به عادل فردوسی‌پور و همکارانش سپرده شده بود.
وزنه‌برداران ایرانی دلار نگرفتند|  رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر درحالی طی ۳ روز در اهواز برگزار شد که پیش از این رقابت‌ها جوایز دلاری برای مدال‌آوران درنظر گرفته شده بود. فدراسیون وزنه‌برداری ایران به ورزشکاران خارجی که در این مسابقات مدال گرفتند، طبق برنامه جوایز دلاری را پرداخت کرد؛ اما وزنه‌برداران ایرانی که مدال گرفته بودند، جایزه خود را از فدراسیون دریافت نکردند. علی مرادی دراین‌باره می‌گوید: «با توجه به پاداش خوبی که استاندار خوزستان برای قهرمانی تیم خوزستان در جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته بود این پاداش در این رقابت‌ها به آنها پرداخت شد. به همین دلیل تشخیص داده شد جوایز جام فجر در زمان مناسبی طی مراسمی به نفرات برتر اهدا شود. یک ریال و یک دلار از تعهداتی که داده بودیم باقی نمانده است.»
خانواده پرسپولیسی‌ها همراه تیم در امارات|  صفحه ورزش امارات خبر داد که باشگاه پرسپولیس بیش از ۵۰ روادید از باشگاه الوصل دوبی درخواست کرد تا علاوه بر بازیکنان تیم ایرانی، خانواده‌هایشان نیز برای تفریح به دوبی بیایند. باشگاه اماراتی تمام روادیدهای درخواستی را صادر کرده است. این اتفاق از سوی مقامات پرسپولیس تأیید نشده است.


تعداد بازدید :  282