شماره ۱۳۶۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
تراکتور و پرسپولیس امروز در چهارمین بازی آسیایی به میدان می‌روند
برانکو و انگیزه اعاده حیثیت

شهروند|  در دومین روز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران مقابل تیم‌های اماراتی قرار می‌گیرند. پرسپولیس در امارات میهمان الوصل است و تراکتورسازی هم در تبریز از الجزیره پذیرایی می‌کند.
پرسپولیس و 90 دقیقه حیاتی
برانکو ایوانکوویچ امیدوار است كه آخرین دیدار تیمش در ‌سال ۹۶ با پیروزی و صدرنشینی در گروه آسیایی‌اش همراه باشد. پرسپولیس که هفته گذشته با اقتدار توانست الوصل را در تهران شکست دهد، امروز هم به دنبال کسب 3 امتیاز است تا اندوخته‌های خود را به عدد 9 برساند. برانکو در این بازی تمامی بازیکنانش را بدون مصدومیت و محرومیت در اختیار دارد و می‌تواند از تمام داشته‌های خود برای بازی حساس امروز استفاده کند. بازیکنان پرسپولیس حالا دیگر شکست در دربی را فراموش کرده و می‌خواهند قبل از پایان‌ سال عیدی خوبی به هواداران خود بدهند. قرمزهای پایتخت در حالی صدرنشین گروه C هستند که در این گروه 3 تیم دیگر هم با 6 امتیاز قرار دارند. السد قطر و نسف قارشی ازبکستان هم مثل پرسپولیس 6 امتیازی هستند و الوصل بدون کسب امتیاز از 3 بازی گذشته در قعر جدول این گروه قرار دارد. با توجه به این‌که امروز السد و نسف به مصاف هم می‌روند و امکان از دست‌دادن امتیاز برای هر دو تیم وجود دارد، پرسپولیس در صورتی که بتواند الوصل را شکست دهد از دو رقیب خود پیشی می‌گیرد و شانسش را برای صعود افزایش می‌دهد. این همان نکته‌ای است که برانکو ایوانکوویچ هم در کنفرانس مطبوعاتی خود به آن اشاره کرده و گفته است بازیکنانش با انگیزه بالایی به دنبال برد در امارات هستند. پرسپولیسی‌ها در حالی امروز که روز سنتی چهارشنبه سوری برای ایرانی‌ها است، میهمان الوصل هستند که ‌سال گذشته در چنین تاریخی در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه میهمان الریان بودند و با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف خود شدند. اکنون قرمزهای ایران به دنبال پاک‌کردن این خاطره تلخ برای هواداران خود هستند تا پایانی خوبی را در‌ سال 96 رقم بزنند.
آخرین فرصت تراکتور
نماینده تبریزی ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی در جدول گروه A این رقابت‌ها ندارد. تراکتورسازی بدون گل زده و با یک امتیاز در رده آخر این گروه قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش خواهد داشت. تراکتورسازی در حالی در ورزشگاه یادگار امام به مصاف الجزیره امارات می‌رود که حتی تساوی هم ممکن است مانع از صعود این تیم به دور بعد لیگ قهرمانان شود. تراکتور حتی در صورتی که در 2 بازی آینده خود پیروز شود باید منتظر نتایج تیم‌های بالاسری خود الجزیره امارات و الغرافه قطر باشد و امید به از دست‌دادن امتیاز توسط آنها تا شانس صعود داشته باشد.
برنامه بازی‌های امروز
سه‌شنبه، 22 اسفند: تراکتورسازی- الجزیره (ساعت16) / الوصل امارات- پرسپولیس (18: 45)


تعداد بازدید :  335