شماره ۱۳۶۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
تئاتر

استاد محمدکریم عباس‌زاده، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون دشتستان روز گذشته دار فانی را وداع گفت. استاد عباس‌زاده آخرین حضورش در نخستین پلاتویی بود که بهمن‌ماه گذشته در برازجان و به نام خودش نامگذاری و افتتاح شد. او حدود یک هفته پیش به علت شکستگی لگن در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما خروج وی از بیهوشی پس از عمل به دلیل ناراحتی قلبی به طول انجامید و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نمایش موزیکال «تراژدی کارتاژ» اثر جاودان «هنری پرسل» به کارگردانی «حامد امان پور قرایی» در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به روی صحنه رفت. این اثر نخستین اپرای تاریخ تئاترخراسان است؛ که برای نخستین‌بار به زبان فارسی در «مشهد» اجرا می‌شود.  اجرای این نمایش هر روز ساعت 19.30 است. سیدهادی فرقانی مترجم این اثر است.

همزمان با ایام نوروز و از ۵ فروردین ماه نمایش «خواستگاری مهری ناز شاهدخت دیار سختستان» به نویسندگی صبوره رنگرز و کارگردانی عطاالله کوپال اجرای خود را آغاز می‌کند. در نمایش «خواستگاری مهری ناز شاهدخت دیار سختستان» سمیرا حسینی، احسان عباسی، بابک مولانا، سارنگ بهمنی، احمدسیاه رستمی، طاها محمدی محمد امین بخشعلیان و داریوش ادهمی ایفای نقش می‌کنند. نمایش «خواستگاری مهری ناز شاهدخت دیار سختستان» از ۵ فروردین ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.


تعداد بازدید :  324