شماره ۱۳۶۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

سفر رئیس PSG به برزیل با بیم از دست دادن نیمار| شایعات و شائبه‌هایی که درباره احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل وجود دارد آن‌قدر شدت گرفته است که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه را مجاب کرده همراه با آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه PSG به برزیل سفر کند تا با مهاجم سابق بارسلونا درباره آینده‌اش اتمام حجت کنند. برخی از رسانه‌های فرانسوی ازجمله شبکه تله‌فوت اعلام کرده‌اند که سفر الخلیفی و آنترو اول از همه برای پیگیری وضع ریکاوری نیمار بعد از عمل جراحی صورت گرفته روی قوزک پای اوست و بعد از آن صحبت با وی درباره این‌که آیا واقعاً پیش از پایان قراردادش در‌سال 2022 قصد ترک پارک دو پرنس را دارد یا خیر.
چراغ سبز زایتسف به تیم‌ملی والیبال ایتالیا| ایوان زایتسف، بازیکن تیم والیبال پروجای ایتالیا پیش از بازی تیمش در نخستین بازی پلی‌آف سری A ایتالیا با کفش‌های «میزانو» تمرین کرد تا کمی از موضع قبلی خود در مقابل فدراسیون والیبال ایتالیا کوتاه آمده باشد. زایتسف به دلیل پوشیدن کفش‌های آدیداس و عدم استفاده از کفش‌های میزانو که اسپانسر اصلی فدراسیون والیبال ایتالیاست در‌سال 2017 برای آتزوری در مسابقات قهرمانی اروپا بازی نکرد. استفاده مجدد زایتسف از کفش‌های میزانو، نوعی چراغ سبز از سوی این ستاره روسی‌الاصل برای بازگشت به تیم‌ملی ایتالیاست .
یک نابینا، پر مدال‌ترین ورزشکار پارالمپیک زمستانی| برایان مک کیور با قهرمانی در مسابقات کراس کانتری ۲۰ کیلومتر مردان در پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸، پر مدال‌ترین ورزشکار پارالمپیک زمستانی در تاریخ شد. برایان مک کیور کانادایی توانست در مسابقات کراس کانتری پارالمپیک زمستانی مدال طلا بگیرد و چهاردهمین مدال طلای خود را با این پیروزی به دست آورد. این ورزشکار ۳۸ ساله نابینا با زمان ۴۶دقیقه و دو ثانیه و چهار صدم ثانیه ۲۰کیلومتر را به پایان رساند. مک کیور بعد از این پیروزی گفت‌: «این پیروزی نشان می‌دهد که ما هنوز در این سن رقابت سختی با دیگران داریم. فکر می‌کنم برای ما مسأله مدال‌آوری نیست،‌ بلکه به چالش کشیدن خودمان است. این‌که تمریناتمان چگونه بر مسابقات تأثیر می‌گذارند. من از تمرینات جدید نمی‌ترسم.»

 


تعداد بازدید :  214