شماره ۱۳۶۳ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
ویترین ایران

نگران افشای اطلاعات
 قرارداد بویینگ نیستیم
ایلنا| اصغر فخریه‌کاشان، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که از انتشار جزییات قرارداد ایران‌ایر – بویینگ نگران نیستیم، گفت: کسانی که به قصد گرفتن حکم افشای اطلاعات به دادگاه فدرال مراجعه کرده‌اند، هدفشان این است که بدانند از چه مسیری پول خرید هواپیما پرداخت می‌شود و اقدام به توقیف پول خرید هواپیما کنند اما قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده که نمی‌توانند به آسانی به این مسائل پی ببرند. او اظهار داشت: بویینگ هم باید نسبت به تعهدات خود مبنی بر عدم انتشار جزییات قرارداد با ایران‌ایر پایبند باشد.

اختصاص ۱۶۰ هواپیما
به سفرهای عید
مهر| مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پیش‌بینی شده در ایام نوروز ۱۶۰ فروند هواپیمای فعال داشته باشیم که روزانه به‌طور میانگین ۹۰۰ پرواز انجام می‌دهند. به گفته او، شرکت‌های هواپیمایی مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های مبدأ و مقصد بابت مدیریت پروازهای نوروزی و پروازهای فوق‌العاده اخذ کرده‌اند.

امضای قرارداد با شرکت‌های
نفتی روس تا ۲ هفته آینده
تسنیم| الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه اعلام کرد شرکت‌های نفتی روس ممکن است تا پایان ‌سال ۹۶ قراردادهایی با ایران منعقد کنند که به آنها اجازه بدهد روی میادین نفتی ایران کار کنند. به گفته او، شرکت‌های نفتی روس ممکن است تا 21 مارس قراردادهایی با ایران منعقد کنند که به آنها اجازه بدهد روی میادین نفتی ایران کار کنند. نواک همچنین گفت، ایران آماده عرضه نفت خام به روسیه است، اما این بستگی به توافقات آینده با خریداران نفت دارد.

واریز باقیمانده
سود سهام عدالت روستاییان و عشایر
ایرنا|  باقیمانده سود سهام عدالت مربوط به عملکرد‌ سال مالی 1395 شرکت‌های سرمایه‌پذیر از امروز (هفدهم اسفندماه) به تدریج برای روستاییان و عشایر واریز می‌شود. حدود 12میلیون نفر از روستاییان و عشایر در مرحله واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد‌ سال مالی 1395 برخوردار شده‌اند که مبلغ 5‌هزار و 800‌میلیارد ریال سود سهام عدالت آنان از سوی سازمان خصوصی‌سازی واریز می‌شود.


تعداد بازدید :  238