شماره ۱۳۶۳ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

دعوا ادامه دارد؛ علی کریمی محروم شد| کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی خود را درخصوص تیم‌های مختلف صادر کرد و بنابر رأی این کمیته علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده است. در رأی علی کریمی علت این محرومیت رعایت جهات مخفف (موضوع ماده 93 و بند 3 ... ماده 94) قید شده است که البته این انشا برای اهالی فوتبال قابل درک نیست و باید دراین‌باره از حقوقدان‌ها سوال کرد یا به مطالعه مجدد آیین‌نامه انضباطی همت گمارد. جالب این‌که در حکم کمیته انضباطی علی کریمی سرمربی سپیدرود معرفی شده است. درحالی‌که سازمان لیگ وی را به‌عنوان سرمربی به رسمیت نمی‌شناسد.
بازداشت 3 لیدر استقلال در العین| بعد از پایان دیدار تیم‌های العین امارات و استقلال 3 نفر از لیدرهای تیم استقلال توسط پلیس العین بازداشت شدند. 3 نفر از اعضای کانون مشوقین باشگاه استقلال به دلیل این‌که در ورزشگاه با تذکر پلیس مواجه شدند درنهایت بعد از بازی توسط پلیس العین بازداشت و تا روز گذشته در اختیار مسئولان انتظامی شهر العین قرار داشتند. نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال دراین‌باره گفت: «بعد از بازی 2 نفر از لیدرهای ما را بازداشت کردند اما ساعاتی بعد نفر سوم هم توسط پلیس العین به بازداشت برده شد. البته باشگاه پیگیر این نفرات هست و طبق هماهنگی‌هایی که با باشگاه العین امارات انجام دادیم قرار است این نفرات هرچه سریعتر از حالت بازداشت خارج شوند.»
تخریب تندیس پدر بوکس ایران| در تاریخ 12 فروردین 1396 همزمان با جشن تولد ٩٠سالگی «حسن باشت‌باوی» پدر بوکس ایران، از تندیس این پیشکسوت بوکس در گچساران رونمایی شد. طبق اخبار منتشر شده، درحالی‌که کمتر از یک‌سال از زمان رونمایی آن می‌گذرد تخریب شده است. این تندیس در یکی از بوستان‌های بزرگ شهر گچساران قرار داشت و دلیل تخریب این تندیس فعلا مشخص نیست.
مدیرعامل فنرباغچه، تماشاگر تراکتور- الجزیره|  تیم تراکتورسازی سه‌شنبه هفته آینده در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت که «عزیز ییلدیریم» مدیرعامل باشگاه فنرباغچه ترکیه تماشاگر ویژه این بازی خواهد بود. قرار است عزیز ییلدیریم یکشنبه هفته آینده وارد تهران شود و پس از دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به تبریز سفر کند. دیدار با برخی از مسئولان استانی آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز هم جزو دیگر برنامه‌های عزیز ییلدیریم در ایران است.


تعداد بازدید :  412