شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
احزاب

جلسات حزب مؤتلفه با جمعیت ایثارگران و پایداری
اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی از دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت‌الله محمد یزدی خبر داد و گفت:  حزب موتلفه تاکنون با جمعیت ایثارگران و حزب سیاسی جبهه پایداری انقلاب اسلامی جلسه داشته‌است و ان‌شاءالله این جلسات با سایر احزاب و شخصیت‌های سیاسی نیز ادامه خواهد داشت. (تسنیم)

برای 290 کرسی مجلس کاندیدا معرفی می‌کنیم
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری با تأکید بر این‌که ما برای همه 290 کرسی مجلس کاندیدا خواهیم داشت ولو این‌که مجبور باشیم در برخی حوزه‌ها از کاندیدای اصولگرای معتدل حمایت کنیم، گفت:  برای ما مهم این است کسانی که سطح تخصصی پایینی دارند و مباحث افراطی را در پیش خواهند گرفت، وارد مجلس نشوند. لذا در یک جریان کلی می‌خواهیم برای همه کرسی‌های مجلس حتی اگر این تعداد به 310 نفر برسد کاندیدا داشته باشیم. (ایلنا)

رویش‌ها جایگزین ریزش‌ها در اصولگرایی شود
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی و عسگراولادی از بزرگان جریان اصولگرا ظرف یک‌سال گذشته، گفت: این جزو سنت‌های الهی است و ظاهرا اینها جزو ریزش‌های انقلاب به شمار می‌آید اما از آن طرف ما رویش‌های زیادی داریم و باید طوری مدیریت شود که رویش‌ها بتوانند به تدریج و درست جایگزین ریزش‌ها شوند؛ ما تلاش می‌کنیم به وحدت اصولگرایی نزدیک شویم، خوشبختانه ما رویش‌های زیادی در جبهه اصولگرایی داریم که با تکیه بر آنها و تکیه بر فضل الهی کار را جلو می‌بریم. (ایسنا)

فعالیت چراغ‌خاموش جمعیت آبادگران
حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی درباره برنامه‌های جمعیت آبادگران ایران اسلامی برای انتخابات آینده مجلس گفت: با کسانی که در جامعه و تفکر اصول‌گرایی تمامیت‌خواه نباشند حتما وحدت خواهیم داشت اما با کسانی که با زور و قدرت و ثروت بخواهند وارد صحنه شوند هیچ همکاری نخواهیم کرد. آبادگران فعال است و خود را برای انتخابات با سیاست‌های جدید آماده می‌کند البته فعلا چراغ خاموش حرکت می‌کند. (ایسنا)


تعداد بازدید :  321