شماره ۱۳۶۳ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
درگذشت مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد بر اثر سوختگی

باشگاه خبرنگاران| مدیر امور برق ناحیه دو مشهد که چندی پیش در جریان حمله یک مشترک بدهکار دچار سوختگی شده بود، بر اثر شدت جراحت درگذشت. چندی پیش مشترک بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد به علت بدهی دو‌میلیون تومانی با در دست‌داشتن گالن بنزین اقدام به آتش‌زدن یکی از کارکنان و مدیر آن اداره کرد.
جعفر حق‌گو رستمی، که سوختگی وی بسیار عمیق بود و از همان ابتدا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده بود، بر اثر جراحات عصر روز سه‌شنبه درگذشت.
چندی پیش مشترک بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد که به علت بدهی دو‌میلیون تومانی با قطع اشتراک مواجه شده بود؛ با در دست ‌اشتن گالن بنزین به ساختمان امور برق ناحیه دو واقع در خیابان شیرودی رفته و اقدام به آتش‌زدن یکی از کارکنان و مدیر آن اداره کرد که متاسفانه مدیر آن اداره بر اثر جراحت سوختگی درگذشت. کارمندی که در این حادثه آسیب‌ دیده بود نیز، پس از طی مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده بود.
برخورد تریلی با ماموران پلیس راه
درحالی که گشت پلیس راه در محور دلیجان استان مرکزی درحال کنترل سرعت خودروهای عبوری بود، یک دستگاه کامیون کشنده CNC پس از قیچی‌کردن و خروج از جاده با عوامل گشتی پلیس راه برخورد کرد.
در پی این حادثه، سرنشین خودرو ستوان یکم مجتبی شجری به همراه راننده خود استوار یکم حسین حسین‌خانی مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام صادق دلیجان اعزام شدند.
متاسفانه ستوان یکم مجتبی شجری به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان ولیعصر شهر اراک منتقل و در ‌آی‌سی‌یو بستری و تحت عمل جراحی از ناحیه سر قرار گرفت.
ستوان یکم مجتبی شجری همچنین پس از این عمل برای طی ادامه درمان به بیمارستان بقیه‌الله تهران منتقل شد.


تعداد بازدید :  219