شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
خبر

وزیر کشور: احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لازم بود
وزیر کشور گفت: احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لازم بود چرا که کشور نمی‌تواند فاقد مغز متفکر باشد. به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در استان‌ها به دلیل نیاز به مرکز برنامه‌ریزی و کانون فکر و توسعه این سازمان باید احیا شود. وی گفت: سرعت کار، اقتدار استاندار و توانمندی استان باید در احیای دوباره سازمان در استان‌ها مدنظر باشد، از این‌رو در شورایعالی مقرر شد نحوه ادغام و استانی شدن این سازمان با حضور 5 استاندار و معاونان مربوطه تشکیل و به گونه‌ای طراحی شود که به‌عنوان مغز متفکر در کنار مدیریت استان قرار گیرد.

وزیر اطلاعات: داعش دست‌پرورده سرویس‌های جاسوسی غرب است
وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که گروهک تروریستی داعش دست پرورده سرویس‌های جاسوسی غرب است، بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تهدیدات این گروهک تأکید کرد. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، در همایش
 یک روزه دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی کشور در تبریز، افزود: بمباران هوایی مواضع داعش راهکار اصلی مقابله نیست، هرچند می‌تواند اثراتی داشته باشد. وی همچنین با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در ناکامی این گروهک تروریستی در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی در ناکامی‌های این گروهک داشته است.

توافق نکردن بهتر از پذیرش قلدری آمریکا  است
آیت‌الله «محمدعلی موحدی‌کرمانی» در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران، با بیان این‌که اومابا می‌گوید با اعمال تحریم ایران را سرمیز مذاکره آورده‌ایم، تأکید کرد: نه! اشتباه کردید، ایران حاضر به مذاکره شد تا به شما و به دنیا بفهماند که شما دروغ می‌گویید و ثابت کند با بلوکه کردن دارایی‌های ما شما خائن هستید و با تحریم‌های خصمانه ظالم هستید و به دنیا ثابت کند که ما اهل منطق و صلح جهانی هستیم. به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت تهران، با بیان این‌که اوباما و جان کری می‌گویند توافق نکردن بهتر از توافق بد است، گفت: ما هم می‌گوییم همین‌طور است. ما هم می‌گوییم توافق نکردن بهتر از پذیرش زور، قلدری و تحمل پیشنهادهای ظالمانه آمریکا است.


تعداد بازدید :  299