شماره ۱۳۶۳ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
مدیر آب و فاضلاب شهری منطقه گنبدکاووس
از آغاز فعالیت پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی شربتدار:گلستان:  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان، مهندس "احمد ابراهیمی" افزود: این پویش با مشارکت سازمان مردم نهاد سرزمین سبز و امورآب و فاضلاب منطقه گنبد در مسیر پیاده روی همگانی روز تلاش برای آموزش همگانی و اطلاع رسانی عمومی در زمینه مصرف بهینه آب را اجرایی کرد. وی تصریح کرد: پویش "خانه تکانی و مدیریت مصرف آب" با شعار «جان آب در خطر است» در آستانه روزهای پایانی سال و همزمان با سنت خانه تکانی فعالیت می کند تا شهروندان را نسبت به مصرف بهینه آب و پرهیز از اسراف در جریان این سنت حسنه حساس سازد. ابراهیمی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان گنبدی از پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در حاشیه پیاده روی همگانی اخیر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: استقبال شهروندان عزیز گنبد از غرفه آب و فاضلاب در پیاده روی همگانی نشانه مسئولیت پذیری آنان و موفقیتی است که این پویش در این منطقه دارد.
وی با اشاره به اینکه پویش مذکور با کمک و همراهی سازمان‌های مردم نهاد و با هدف جلب توجه جامعه و نگاه همگانی به موضوع آب انجام خواهد شد، گفت: با توجه به خشکسالی ضرورت دارد همگان به مصرف بهینه آب توجه جدی داشته باشند و این پویش نیز با کمک مردم می تواند دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.
مدیر آب و فاضلاب شهری منطقه گنبدکاووس افزود: مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب باید در تمام ایام سال مورد توجه جدی قرار بگیرد و با توجه به اینکه هم اکنون در زمینه بارش‌ها با کمبود آب مواجه هستیم باید دغدغه همه مردم و مسئولین توجه به موضوع آب باشد تا بتوانیم در همه فصول سال، مدیریت لازم را داشته باشیم.


تعداد بازدید :  243