شماره ۱۳۶۳ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

کناره‌گیری رئیس تنیس بریتانیا به دلیل آزار جنسی| مارتین کوری، رئیس انجمن تنیس بریتانیا (LTA) به دلیل اتهام آزار و اذیت جنسی در این انجمن به صورت موقت از سمت خود کناره‌گیری کرد. گفته شده است که یکی از مربیان LTA متهم به آزار و اذیت جنسی بوده و در زمان مسئولیت کوری این مربی مورد بازجویی قرار گرفته است.
احتمال اخراج روسیه از فدراسیون جهانی دوومیدانی| فدراسیون دوومیدانی روسیه از ماه نوامبر ‌سال ۲۰۱۵ از سوی فدراسیون جهانی محروم شده است. شورای فدراسیون جهانی دوومیدانی تصمیم گرفت که فعلا محرومیت دوومیدانی را برندارد. همچنین این شورا اعلام کرده در صورتی که تا ماه‌های آینده پیشرفتی حاصل نشود، احتمال دارد حتی ورزشکاران پارک روس نیز نتوانند به‌صورت مستقل در مسابقات شرکت کنند یا حتی فدراسیون دوومیدانی روسیه به صورت کلی اخراج شود.
اعتراض فرح به برخورد نژادپرستانه مسئولان فرودگاه مونیخ| محمد فرح، قهرمان دوی استقامت جهان که قصد داشت از مونیخ به اتیوپی سفر کند در فرودگاه مونیخ از سوی ماموران امنیت مورد اهانت قرار گرفته است. او در اینستاگرام خود نوشت: از این‌که می‌بینیم در این زمان و در‌سال ۲۰۱۸ اهانت‌های نژادپرستانه وجود دارد، ناراحت هستم.
فرضیه قتل کاپیتان فیورنتینا رسما رد شد| نتایج اولیه کالبدشکافی پیکر داویده آستوری، مدافع میانی فقید تیم فوتبال فیورنتینا که صبح یکشنبه بدن بی‌جانش در هتل محل اقامت این تیم در شهر اودینه پیدا شد، نشان می‌دهد که مرگ او طبیعی و به‌علت از کار افتادن قلب بوده است. به این ترتیب به صورت رسمی و با اعلام دادستانی ایتالیا فرضیه قتل کاپیتان فیورنتینا رد شد. البته گفته شده انتشار گزارش نهایی درباره این پرونده ممکن است دو ماه به‌طول بینجامد.
دیبالا با رد پیشنهاد غول‌های انگلیسی، در یوونتوس می‌ماند| پائولو دیبالا که به خاطر درخشش در ترکیب یوونتوس در ماه‌های اخیر مورد توجه باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد، منچسترسیتی، رئال‌مادرید و بارسلونا قرار گرفته بود، ‌با افزایش دستمزد‌ش تا سقف 120‌هزار پوند در تورین ماندنی خواهد شد. طبق اعلام نشریه‌های انگلیسی قرارداد جدید دیبالا با یوونتوس 5ساله خواهد بود.


تعداد بازدید :  413