شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   تصمیمات جدی برای تغییر قیمت نان| جواد تقوی، رئیس سازمان حمایت از تصمیمات جدی برای تغییر قیمت نان خبر داد و با اعلام این‌که هنوز بحث فاز سوم در ستاد هدفمندی مطرح نشده است، گفت: دولت تا به‌حال بار مالی قیمت نان را به‌‌عهده گرفته است. او افزود: در رابطه با قیمت نان، آرد و گندم تا پایان ‌سال تصمیم‌گیری خواهد شد چون اگر تغییری ایجاد شود باید در بودجه یارانه‌های‌ سال 1394 لحاظ شود.

   طلا ارزان‌تر از این نمی‌شود| محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلاوجواهر تأکید کرد: هم‌اکنون قیمت طلا به کف رسیده و دیگر کمتر از این رقم نمی‌شود. او کاهش 40‌درصدی قیمت جهانی طلا را موجب کاهش 40‌درصدی سرمایه‌های مردم کشورهای جهان سوم و نفت‌خیر دانست و گفت: الان با توجه به قیمت نفت و شاخص‌های اقتصادی قیمت طلا به این سطح رسیده است.

   سهمیه‌های سوخت کم نمی‌شود| علیرضا فیض‌بخش، رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت گفت: قرار نیست سهمیه سوخت کاهش یابد و تصمیم‌گیری درباره چنین موضوعی به‌عهده ستاد هدفمندی یارانه‌هاست. وی گفت: خودروهای دیزلی تغییر کلاس پیدا کرده‌اند و این خودروها پیش از این در یک کلاس دسته‌بندی می‌شدند و به هر کلاس سهمیه سوخت مشخصی تعلق می‌گرفت اما در حال حاضر خودروهای دیزلی به 4 کلاس طبقه‌بندی شده‌اند.


تعداد بازدید :  319