شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
مکث

پایان 7 روز کمین پلیس بروسلی پایتخت دستگیر شد
چندی پیش ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان فعالیت یک قاچاقچی در آن محدوده قرار گرفتند. آنها بلافاصله پس از اطلاع از این خبر، موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌های پلیسی کارآگاهان نشان داد که این مرد به نام «جواد» معروف به «بروسلی» سال‌هاست در کار فروش مواد مخدر است و به فعالیت خود همچنان ادامه می‌دهد.
در ادامه ماموران کلانتری، هفت شبانه‌روز محل مورد نظر را که پاتوق این موادفروش بود تحت نظر قرار دادند که درنهایت این قاچاقچی را هنگام فروش مواد شناسایی و در یک عملیات دستگیر کردند. از این مرد 50 گرم شیشه و ادوات استعمال آن کشف و ضبط شد.
جواد بروسلی پس از اعتراف به جرم خود به قرار قانونی روانه زندان شد و درحال حاضر تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.

سکه جان کودک 7ساله را گرفت
کودک هفت‌ساله هنگام بازي با سکه و خوردن آن، جان باخت.
عباسي مديرکل پزشکي قانوني استان مازندران با اعلام این خبر گفت: محمد حقاني‌کلاکي، فرزند محمدعلي، هفت‌ساله اهل خليل‌شهر بهشهر، روستاي کلاک که به‌تنهايي در اتاق خود مشغول بازي بود با خوردن سکه جان خود را از دست داد. اين حادثه شامگاه پنجشنبه روي داد و تلاش پزشکان براي مداواي محمد هفت‌ساله موثر واقع نشد.


تعداد بازدید :  354