شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
جنایت در خیابان 35/6 نیروی هوایی

شهروند| مرد جوان وقتی با مخالفت‌های همسرش برای ادامه زندگی روبه‌رو شد، جنایت هولناکی را رقم زد.
صبح 21 آبان‌ماه ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در جریان یک درگیری خونین در یک مجتمع مسکونی قرار گرفتند.
کارآگاهان به تحقیق از اهالی مجتمع واقع در خیابان 35/6 نیروی هوایی دست زدند و متوجه شدند زنی 32ساله توسط همسرش به نام محمدرضا 35ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
یکی از اهالی مجتمع محل جنایت، در اظهارات خود به مأموران گفت: «ساعت 8 صبح بود که با صدای بلند از خواب بیدار شدم. در خانه را باز کردم تا ببینم سروصداها از کجا می‌آید که آقای «محمدرضا» را داخل راه‌پله‌ها دیدم. وی درحالی‌که بسیار عصبانی بود به داخل خانه‌شان رفت و با یک چاقوی آشپزخانه بیرون آمد و به سمت پایین پله‌ها رفت. ناگهان سروصدای زیادی در پایین راه‌پله‌ها ایجاد شد. زمانی که به پایین راه‌پله نگاه کردم، آقای محمدرضا را دیدم که همسرش را با ضربات چاقو زده بود».
درحالی‌که 4 ساعت از این جنایت می‌گذشت مردی به کلانتری 128 تهران‌نو مراجعه کرد و خود را عامل جنایت خیابان نیروی هوایی معرفی و ادعا کرد که به دلیل اختلاف شدید خانوادگی اقدام به کشتن همسرش کرده است.
متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «سه‌سال پیش از همسرم جدا شدم و این درحالی بود که من همسرم را عاشقانه دوست داشتم. در این مدت تلاش بسیاری کردم تا همسرم دوباره به زندگی بازگردد اما او هر بار شرایطی جدید را مطرح می‌کرد».
متهم درخصوص روز جنایت نیز به کارآگاهان گفت: «ساعت 8 صبح به در خانه همسرم مراجعه کردم تا با هم بیرون برویم اما او ادعا کرد که قصد دارد با تعدادی از دوستانش که یکی از علت‌های اصلی اختلاف من و همسرم بودند به مسافرت برود. همین موضوع باعث شروع درگیری لفظی ما دو نفر شد. همسرم ادعا می‌کرد که از من متنفر است و به هیچ عنوان قصد ندارد تا مجددا با من زندگی کند. همین موضوع باعث عصبانیت شدید من و درگیری‌‌ام با او شد و درحالی‌که از گفته‌های همسرم بسیار عصبانی شده بودم به داخل آشپزخانه رفتم، یک چاقو برداشتم و او را به قتل رساندم.»


تعداد بازدید :  201