شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
پيام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  آمریکا می‌خواهد در مسیر علمی و هسته‌ای کشور ابتدا توقف و سپس بازگشت ایجاد نماید. مسئولان به هوش باشند.
شهروند: قطعا به هوش‌اند.
  با سلام و خسته نباشید. من از امروز مشتری روزنامه شهروند شما شدم خیلی خوبه.
شهروند: بی‌نهایت مسروریم.
  دشمنی آمریکا و جهانخواران غرب با ایران و انقلاب اسلامی منحصر به چند سانتریفیوژ و درصد غنی‌سازی اورانیوم نیست. دشمنی دو جبهه حق و باطل است و این وعده الهی است که: «ان الباطل کان ذهوقا». پس چگونه برد- برد میان حق و باطل متصور است؟
شهروند: اساسا در هر مذاکره دیپلماتیکی هر کشوری در پی تامین منافع خویش است.
    سلام. شهروند روز دوشنبه و سه‌شنبه توزیع نشد حداقل دو نسخه برایم بفرستید خرم‌آباد لرستان.
شهروند: از بابت این بی‌نظمی در توزیع پوزش می‌خواهیم. اگر برایتان مقدور است به سایت روزنامه مراجعه نمایید.
    سلام. از دیدن کارتون آقای گنجی در شماره امروز منقلب شدم. آیا مسئولان مملکتی هم اینها را می‌بینند؟ تا کی باید شاهد این فلاکت و بدبختی‌ها بود؟
شهروند: چه عرض کنم؟
    با درود فراوان. فرهنگی بازنشسته در مراجعه به بیمه آتیه‌سازان حافظ یا دانا یا تکمیلی(بیمه طلایی) فقط یک‌سوم هزینه درمان را در تاریخ 23/7/93 به شماره حواله 4519549 پرداخت نمودند یعنی از مبلغ 6069000 تومان، مبلغ 1965400 تومان بازپرداخت شد که با تعهدات شرکت مغایرت داشت. عملکرد فوق به شماره پیامک ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش شد و پاسخی دریافت نشد. اسناد آن موجود است. با احترام. ناصر وجدانی- تهران
شهروند: قابل توجه شرکت بیمه. اما دوست عزیز موضوع بیمه‌های تکمیلی ارتباطی با وزارت بهداشت ندارد.
  سلام، مصاحبه دکتر شیخ‌الاسلامی بسیار خواندنی بود. تخصص خانم میرزایی چیست؟ سبک کاری ویژه و منحصر به فردی دارند. من مصاحبه‌های ایشان را دنبال می‌کنم. تشکر از ایشان و همه شما در شهروند. ضیایی
شهروند: از این که مصاحبه مورد توجه قرار گرفته خوشحالیم. همکار ما خانم میرزایی نیز فارغ‌التحصیل مقطع دکتری علوم ارتباطات هستند.
  فقط مانده بود قیت الاغ گران شود، قیمت خر در بعضی مناطق کشور به هر راس یک و نیم میلیون تومان رسیده است قرار بود ارزش پول ملی را بالا ببرند، بجاش قیمت خر را بالا بردند؟
شهروند: بالاخره مگه خر دل نداره؟!


تعداد بازدید :  253