شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پارالمپیکی‌ها راحت گوشی سامسونگ گرفتند| در مراسمی که روز گذشته (دوشنبه) از طرف کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک زمستانی 2018 در محل نمایشگاه سامسونگ برگزار شد، ملی‌پوشان کشورمان هدایای خود را که شامل گوشی تلفن همراه بود، از طرف نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسئولان شرکت سامسونگ دریافت کردند. الهه قلی‌فلاح (نابینای مطلق) و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی، صدیقه روزبه، حسین سولقانی و پوریا خلیل‌تاش در رشته اسنوبورد، 5ملی‌پوش ایرانی در این بازی‌ها بودند. اهدای این هدایا درحالی صورت گرفت که چند هفته قبل جنجال زیادی در عدم اهدای این گوشی‌ها به اعضای کاروان ایران در المپیک زمستانی شکل گرفت.
جلسه رئیس سازمان لیگ با دبیرکل فدراسیون ایتالیا| حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب‌رئیس فدراسیون، کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان، غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال استان مازندران، حبیب الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر فنی و توسعه، فریبرز محمودزاده رئیس نقل و انتقالات سازمان لیگ، مهدی کرامتی مسئول فناوری سازمان لیگ به همراه شماری از مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران روز گذشته نشست‌های تخصصی را در فدراسیون فوتبال ایتالیا برگزار کردند. در این نشست‌ها دبیرکل فدراسیون فوتبال ایتالیا که یکی از مدیران اتحادیه فوتبال اروپا است، به همراه مدیر فنی و توسعه فوتبال ایتالیا، مدیر نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال این کشور، مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایتالیا حضور داشتند.
مشکلات ادامه‌دار در پیست‌های اسکی| بارش کم برف و گرم شدن زودهنگام هوا و خشکسالی، سبب شد تا پیست‌های اسکی مهم استان البرز در زمستان امسال کارشان را دیرتر از سال‌های قبل آغاز کنند و اکنون نیز برخی مسابقات در این پیست‌ها لغو شده است. مدیر پیست بین‌المللی دیزین در این خصوص گفت: «امسال شاهد کاهش نزولات جوی به‌ویژه برف بوده‌ایم و این تفکر که بارش برف زیاد بود را باید کنار بگذاریم و بر این اساس نیازمند ساماندهی در پیست‌های اسکی هستیم. استفاده از این دستگاه‌های برف‌ساز در تمام دنیا انجام می‌شود، دستگاه‌های برف‌ساز برای شارژ و بهتر کردن شرایط پیست استفاده می‌شوند و کمک می‌کنند که وضع بهتری برای اسکی در کشور ایجاد شود.»


تعداد بازدید :  333