شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود
پاریس در اندیشه قهرمان‌کُشی

شهروند| دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود تا چهره 8 تیم برتر قاره سبز در یک هفته پیش رو مشخص شود.
خیال راحت لیورپول در آنفیلد
کمتر کسی تصور می‌کرد لیورپول در خانه پورتو در بازی رفت با 5گل به برتری برسد اما این اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ داد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ این باشگاه پرتغالی ثبت شود. شاگردان یورگن کلوپ درحالی امشب از ساعت 23:15 در آنفیلد از حریف پرتغالی خود میزبانی می‌کنند که فقط یک معجزه می‌تواند پورتو را به‌عنوان تیم صعود‌کننده در پایان بازی امشب معرفی کند. جبران 5 گل در خانه لیورپول کار تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد و باید دید درنهایت قرمزهای آنفیلد با چه نتیجه‌ای راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهند بود. البته قطعا کلوپ ریسک نخواهد کرد و تیم اصلی‌اش را به میدان می‌فرستد تا مقابل دیدگان هواداران خودی جشن صعود باشکوهی برپا کنند.
پاریسی‌ها در اندیشه بازگشت بزرگ
حالا دیگر زین‌الدین زیدان به‌عنوان یک مربی متخصص لیگ قهرمانان اروپا در قاره سبز شناخته می‌شود. او در 2 فصل اخیر توانسته 2 جام قهرمانی اروپا را به کلکسیون افتخارات رئال‌مادرید اضافه کند و در فصلی که شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارد، به دنبال هت‌تریک رویایی خواهد بود. رئال با حضور تمامی ستارگانش ازجمله کریستیانو رونالدو و گرت بیل که به روزهای خوب خود بازگشته‌اند، امشب درحالی با تیم پرستاره فرانسه روبه‌رو می‌شود که در بازی رفت 3 بر یک برنده از زمین بیرون آمده است. البته تفاوت بازی امشب با مسابقه دور رفت، غیبت ستاره برزیلی و گرانقیمت پای‌سن‌ژرمن است که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود. البته بازهم ستاره‌هایی چون کاوانی و امباپه در خط آتش پاریسی‌ها می‌توانند برای مدافعان مادریدی دردسرساز شوند. اونای امری و تیمش که فصل گذشته در چنین مرحله‌ای مقابل بارسلونا به شکل شگفت‌انگیزی حذف شدند، این بار امیدوار هستند در پاریس اتفاق متفاوتی را رقم بزنند و با جبران نتیجه دور رفت جزو 8 تیم برتر اروپا قرار بگیرند. البته آنها به جز مصدومیت نیمار بدشانسی دیگری هم آوردند؛ این‌که رئال بعد از افت محسوسی که در ابتدای‌ سال 2018 داشت، به روزهای خوب خود بازگشته و از سوی دیگر متخصص لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.


تعداد بازدید :  352