شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

دلیل مرگ ناگهانی کاپیتان فیورنتینا| دادستان ایتالیا دلیل مرگ ناگهانی کاپیتان فیورنتینا را اعلام کرد. داویده آستوری که با مرگ ناگهانی خود فوتبال این کشور را با شوک روبه‌رو کرده، طبق اعلام دادستانی ایتالیا و براساس نتایج کالبدشکافی براساس مرگ طبیعی و سکته قبلی در سن 31سالگی فوت کرده است. اخیرا گمانه‌زنی‌هایی درباره قتل این بازیکن به گوش می‌رسید که صحبت‌های دادستان ایتالیا آنها را تکذیب کرد.
قتل یک هوادار در درگیری طرفداران سانتوس و کورینتیانس| درگیری هواداران دو تیم فوتبال برزیلی سانتوس و کورینتیانس به کشته‌شدن یک مرد ۳۱ساله منجر شد و ۲۱نفر دستگیر شدند. این درگیری در خیابان آلمیرو دیاس ایتاکواکستوبا، واقع در ۵۰کیلومتری سائوپائولو با رویارویی هواداران دو تیم در خیابان رخ داد. در حاشیه این درگیری، به 4 خودرو خسارت وارد شد و یک موتور به آتش کشیده شد. در میان ۲۱نفری که دستگیر شدند، دو نوجوان حضور داشتند.
ژوزه مورینیو، کارشناس ویژه RT برای پوشش جام‌جهانی| ژوزه مورینیو، مربی برتر ‌سال ۲۰۱۰ و یکی از شناخته‌شده‌ترین مربیان فوتبال جهان به‌عنوان کارشناس ویژه‌ در جام‌جهانی ۲۰۱۸ با شبکه خبری RT روسیه همکاری می‌کند. مورینیو در این‌باره، گفت: «من خیلی خوشحال هستم که به تیم RT پیوستم. بی‌صبرانه منتظر حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستم تا نظراتم درباره بازی‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارم».
تعطیلی برخی کارخانه‌های روسیه در زمان جام‌جهانی| روسیه اعلام کرده است که قصد دارد در زمان برگزاری بازی‌های جام‌جهانی ده‌ها کارخانه اصلی این کشور را تعطیل کند. البته با این کار روسیه از نظر اقتصادی متحمل ضررهایی خواهد شد و باید به دنبال راه‌حلی برای کارگرانی که سه هفته‌ حقوق نمی‌گیرند، هم باشد. برخی معتقدند که این عمل روسیه تنها برای جلوگیری از آلودگی و زیباترشدن شهرهاست و ارتباطی با مسائل امنیتی ندارد.


تعداد بازدید :  316