شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا
استقلال در پی انتقام از العین

شهروند| در روز دوم از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، دو نماینده دیگر فوتبال ایران مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند. ذوب‌آهن در اصفهان میزبان الوحده امارات است و استقلال هم در العین به مصاف تیم این شهر می‌رود.
شفر به دنبال غلبه بر یک کروات دیگر
استقلال تیم صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا است. آبی‌پوشان ایرانی از دو بازی برگزار شده؛ یک برد و یک تساوی به دست آورده‌اند و با 4 امتیاز در صدر این گروه قرار گرفته است. استقلال در هفته اول مقابل الریان قطر متوقف شد و در هفته دوم درحالی ‌که امید زیادی به پیروزی مقابل الهلال نداشت، توانست نایب قهرمان‌ سال گذشته لیگ قهرمانان را شکست دهد. شاگردان وینفرد شفر بعد از پیروزی باارزش مقابل الهلال هفته بعد در دربی تهران به میدان رفتند و در آن بازی هم برد شیرینی کسب کردند. حالا استقلالی‌ها با روحیه‌ای فوق‌العاده به امارات رفته‌اند تا مقابل العین قرار بگیرند. استقلال درصورت پیروزی در این دیدار امتیازات خود را به عدد 7 برساند و برای دور برگشت اطمینان‌خاطر بیشتری کسب کند. استقلال سال ‌گذشته مقابل العین در یک‌هشتم نهایی 6 گل دریافت کرد و حالا در اندیشه انتقام است. نکته جالب توجه این دیدار این است که با توجه به پیروزی استقلال در دربی و برتری شفر مقابل مربی کروات قرمزها، درصورت برد آبی‌ها در بازی با العین، زوران مامیچ دومین مربی اهل کرواسی است که شفر در طول یک هفته اخیر او را شکست خواهد داد.
الوحده، کلید صعود ذوب‌آهن
شاگردان امیر قلعه‌نوعی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران نتایج خوبی گرفته‌اند. این تیم که در نیم‌فصل اول شرایط بدی در جدول داشت، در نیم‌فصل دوم توانست با نتایج فوق‌العاده‌اش به رده دوم جدول برسد و یکی از شانس‌های مسلم کسب سهمیه آسیایی باشد. این درحالی است که شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا معمولی است و این تیم با یک برد و یک باخت فعلا در رده دوم گروه B ایستاده است. شاگردان قلعه‌نوعی امروز در اصفهان پذیرای الوحده امارات هستند. آنها امروز درحالی از الوحده پذیرایی می‌کنند که این تیم هم مثل بقیه نمایندگان اماراتی در لیگ قهرمانان امسال نتایج خوبی نگرفته است. با این شرایط سرمربی باتجربه ذوب‌آهن که توانسته این تیم را متحول کند، امید زیادی به برد تیمش دارد تا در گروه نسبتا آسان B مدعی اصلی صعود باشد. خود قلعه‌نوعی هم در کنفرانس خبری دیروز تأکید کرده، تیمش برای ماندن در جدول باید از این بازی خانگی امتیاز بگیرد، چون در دور برگشت بازی‌ها دشوارتر خواهند شد.
برنامه رقابت‌ نمایندگان ایران
سه‌شنبه 15 اسفند: ذوب‌آهن- الوحده (ساعت16)/ العین- استقلال (ساعت18:50)


تعداد بازدید :  367