شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
کی‌روش در یونان به تمجید از مسعود پرداخت
شجاعی در نزدیکی درهای تیم‌ملی

شهروند| وقتی خبر حضور کارلوس کی‌روش در کشور یونان برای تماشای بازی دو تیم المپیاکوس و آ.ا.ک آتن منتشر شد، خیلی‌ها ذهنشان به سمت مسعود شجاعی رفت و این‌که سرمربی پرتغالی قصد دارد این بازیکن را به تیم‌ملی برگرداند؛ حالا این رویا در آستانه تحقق است.
کی‌روش، تماشاگر دیدار آ.ا.ک آتن
کی‌روش در جریان سفرش به یونان یکشنبه‌شب راهی ورزشگاه المپیک آتن شد، جایی که آ.ا.ک میزبان پانیونیوس بود تا تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول را با توجه به شکست غیرمنتظره پائوک آغاز کند. در این بازی مسعود شجاعی که در ماه‌های گذشته عدم حضورش در تیم‌ملی ایران شائبه‌های زیادی رقم زد، ابتدا روی نیمکت بود اما از اواسط نیمه دوم با تصمیم مانوئل خیمنز اسپانیایی به میدان رفت تا مقابل تیم سابق خود کمک‌حال زرد و مشکی‌پوشان باشد تا به بردی ارزشمند و سرنوشت‌ساز برسند.
چراغ سبز به شجاعی با مصدومیت دژاگه
تماشای بازی مسعود شجاعی یک پیام بسیار مهم از جانب کارلوس کی‌روش در پی داشت، آن‌هم این‌که او با این اقدام به نوعی بازگشت کاپیتان تیم‌ملی را به جمع ملی‌پوشان رسمی کرد؛ مخصوصا حالا که اشکان دژاگه آسیب‌ دیده است و احتمالا در اردوهای بعدی تیم‌ملی تا جام‌جهانی حضور نخواهد داشت.
تمجید کی‌روش و بازگشت
هیجان‌انگیز مسعود
شجاعی که بعد از اتفاقات رخ‌داده در بازی پانیونیوس با حریفی از رژیم اشغالگر دیگر نتوانسته بود پیراهن تیم‌ملی را برتن کند. در ماه‌های گذشته بارها بحث بازگشت شجاعی مطرح شده اما هربار این اتفاق رخ نداد تا خیلی‌ها ناامید شوند. حالا اما او یک گام به چشیدن طعم سومین جام‌جهانی در سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است. این را می‌شود از پستی که کی‌روش بعد از پایان بازی منتشر کرد، به خوبی دریافت: «مسابقه آ.ا.ک با پانیونیوس با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید، مسعود خوب کار کرد، او حالا با تیمش یکه‌تاز یونان است. بعد از این بازی زمان دیدن دربی یونان بود، آن‌هم در حضور انصاری‌فرد و حاج‌صفی. جایی که کارمبئو در کنار یک طرفدار بزرگ دیگر از رئال‌مادرید هم حضور داشتند، یکی به نام هنریک».


تعداد بازدید :  343