شماره ۱۳۵۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
ویترین ایران

برنامه دولت برای ترمیم حقوق بازنشستگان
خانه ملت| رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی پیرامون ترمیم حقوق بازنشستگان در‌ سال آینده ارایه کرد و اراده دولت را تقویت حقوق این افراد دانست. به گفته او، برای ترمیم حقوق و در راستای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ‌سال ۹۷ به تأمین حداقل ۳۴۰۰‌میلیارد تومان منابع نیازمند هستیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در جریان بررسی لایحه بودجه ‌سال ۹۷ در مجموع با احتساب پیشنهاد دولت، ۲۰۰۰‌میلیارد تومان منابع برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده که بیانگر کمبود ۱۴۰۰‌میلیارد تومانی منابع برای همسان‌سازی در‌ سال آینده است. نوبخت تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با مجلس صورت گرفت، مجوزی ارایه شد تا سازمان برنامه و بودجه بتواند از سرجمع بودجه و احیانا اموال تملیکی منابع کافی برای ترمیم حقوق بازنشستگان را در ‌سال آینده تأمین کند.

وزارت خارجه پیگیر سهم ایران از دریاچه خزر
ایلنا| رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره دلیل آتش‌سوزی ساختمان حرارتی گفت: گزارش نهایی چگونگی بروز آتش ارایه نشده است و با کمک همکاران از بروز جدی به اسناد مدارک این ساختمان جلوگیری کردیم. او درخصوص انتقاداتی که درباره کم‌بودن سهم ایران از دریاچه خزر مطرح می‌شود و نحوه پیگیری سهم کشورمان از این دریاچه، عنوان کرد: وزارت امور خارجه این موضوع را پیگیری می‌کند و هرجا هم لازم باشد، وزارت نیرو اطلاعات لازم را در اختیار همکاران‌مان در وزارت امور خارجه قرار می‌دهد.

پرواز هواپیماهای ATR72 آسمان متوقف شد
مهر| سازمان هواپیمایی کشوری در وب‌سایت رسمی اعلام کرد: به‌طور موقت و تا اطلاع ثانوی پرواز‌های ATR مدل ۲۰۰ و ۵۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان متوقف شود، تا سازمان هواپیمایی در فرصت مناسب بررسی‌های لازم را انجام و پس از حصول اطمینان از ابعاد ایمنی از سرگیری پروازهای مذکور اعلام شود.

مصرف 6‌هزار مگاوات برق باید کم شود
فارس| محمدرضا حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان این‌که سهمیه صنعت برق برای مدیریت مصرف برق در اوج تابستان ‌سال ۹۷ تعیین شد، گفت: قرار شده که برای تابستان‌ سال آینده و پیک مصرف 6‌هزار مگاوات کاهش مصرف برق دهیم.


تعداد بازدید :  220