شماره ۱۳۵۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
هزینه تبلیغات نوروزی شرکت های آی.تی به کرمانشاهی‌ها اختصاص پیدا می کند
کمپین عیدی برای زلزله‌زده‌ها

شهروند| هزینه تبلیغات نوروز شرکت های آی.تی به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا می شود. این کمیپین را محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه انداخته و در نامه‌ای از شرکت های این بخش خواسته است تا هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کنند.
درنامه سیدتحسین عادلی مدیرکل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به مدیران این وزارتخانه آمده است:  «باتوجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید شمسی و تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی توسط سازمان ها و شرکت ها بنابر دستور وزیر محترم مبنی بر اهتمام ویژه برای کمک رسانی به مردم زلزله زده کشور، مقتضی است برآورد هزینه های مربوط به موارد مذکور را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نموده و در شب عید گام موثری برداریم.
از این رو کلیه سازمان ها و شرکت ها نسبت به تهیه بسته های مورد نیاز با هماهنگی استانداری استان مذکور و از طریق این دفتر اقدام لازم راانجام دهند.»
حالا خبر می رسد که شرکت‌های همراه اول، رایتل و مخابرات به این کمپین پیوسته‌اند و قرار است هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص دهند.
یکی از اپراتورها به «شهروند» اعلام می کند هزینه تبلیغ یک شرکت بزرگ آی.تی در عید نوروز حدود 100 میلیون تومان است که با توجه به گستردگی شرکت های زیر مجموعه این بخش،  این رقم در مجموع می تواند کمک مناسبی به زلزله زدگان باشد. گرچه تعدادی از این شرکت ها معتقدند کمپین دیرهنگام تشکیل شده است و بسیاری از شرکت ها از قبل کارهای تبلیغاتی شان را انجام داده اند.


تعداد بازدید :  250