شماره ۱۳۵۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

فان‌باستن همراه اینفانتینو در ایران| مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه سفر رئیس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: «طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته آقای اینفانتینو در روزهای پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.» او ادامه داد: «در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه‌های اصلی حضور رئیس فیفا در تهران خواهد بود. مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند و رئیس دپارتمان فنی فیفا هم در هیأت اعزامی ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به ایران عزیمت می‌کند.»
دو افتخار در یک روز برای زهرا نعمتی| در فاصله یک روز دو اتفاق خیلی خوب برای زهرا نعمتی، کماندار ایران افتاد. نعمتی پس از نظرسنجی فدراسیون جهانی تیروکمان به‌عنوان بهترین کماندار پارالمپیکی‌سال 2017 جهان شناخته شد. او پس از کسب این عنوان گفت‌: «برای کسب چنین موفقیتی خیلی خوشحالم زیرا با حمایت همه‌جانبه مردم اعم از ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.»  این در حالی است كه با توجه به پیش رو بودن روز جهانی زن کمیته بین‌المللی پارالمپیک اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه روز جهانی زن کرده است که این جایزه روز 17 اسفند به مناسبت روز زن اهدا خواهد شد. زهرا نعمتی و مینا مجتهدی از ایران نامزد دریافت این جایزه شده‌اند.
5 بازیکن نامدار پدیده کنار گذاشته شدند|  بعد از برگزاری جلسه هیأت‌مدیره پدیده مشهد که شب گذشته انجام شد و اعضا رأی به حمایت قاطعانه از رضا مهاجری سرمربی این تیم دادند، حالا این مربی جوان قلم قرمز روی نام 5 بازیکن نامدار و باتجربه خود کشید تا آنها در دیدار با
ذوب آهن غایب باشند. مهاجری در تصمیمی انتحاری محمدقاضی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان، محمد اسماعیل نظری و محمدرضا خانزاده را کنار گذاشته و قصد دارد بازیکنان جوان تیمش را به مصاف ذوب آهن بفرستد.
عجیب‌ترین گل لیگ در تبریز| در هفته‌ای که لیگ برتر اتفاقات جنجالی و عجیبی را به خود دید، شاید مهمترین اتفاق هفته در ورزشگاه بنیان دیزل و دقیقه 90 آن رخ داد. آندرانیک تیموریان، بازیکن تاثیرگذار گسترش فولاد که از وقت‌کشی بازیکنان پیکان ناراحت بود، دقیقه 90 مسابقه زمانی که توپ بعد از برخورد به پای او به بیرون رفت و داور مسابقه نیز پرتاب اوت به نفع پیکان را اعلام کرد، به سمت توپ رفت تا پیش از آن‌که وقت‌کشی بازیکنان پیکان ادامه‌دار شود، شخصا بازی را شروع کند. تیموریان، اوت اعلام شده به نفع پیکان را برای بازیکنان این تیم پرتاب کرد و آقاخان بازیکن پیکان کمتر از 20 ثانیه بعد، این توپ را تبدیل به گل کرد تا گل سوم مسابقه رقم بخورد و نکته جالب آن‌که کرمانشاهی داور مسابقه تخلف تیموریان را
 اعلام نکرد.


تعداد بازدید :  303