شماره ۱۳۵۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

عذرخواهی باشگاه آتالانتا از مهاجم بوروسیا دورتموند| آنتویو پرکاتسی، رئیس باشگاه آتالانتا از میچی باتشوایی مهاجم سیاهپوست دورتموند به خاطر شعارهای توهین‌آمیز نژادپرستانه‌‌ای که در بازی دو تیم در لیگ اروپا علیه او سر داده شد، عذرخواهی کرد. باتشوایی بعد از مسابقه با انتشار پستی در تويیتر نسبت به این‌که هواداران آتالانتا او را میمون خطاب کردند، انتقاد کرد و همین مسأله باعث عذرخواهی رئیس باشگاه ایتالیایی شد. پیش‌بینی می‌شود یوفا برخورد جدی با هواداران آتالانتا داشته باشد.
دخه‌آ پیشنهاد رئال را رد کرد| به‌تازگی اخباری مبنی بر تمایل باشگاه رئال‌ مادرید برای ارایه پیشنهادی دیگر به دخه‌آ منتشر شده است، اما طبق اخبار منتشر‌شده در رسانه‌های انگلیسی او قصد ترک اولدترافورد را ندارد و می‌‌خواهد قراردادش را با این تیم تمدید کند.
درخواست سناتورها از ترامپ برای حمایت از میزبانی مشترک جام‌جهانی| چهل‌و‌چهار سناتور آمریکایی در نامه‌ای به دونالد ترامپ از او خواستند که از نامزدی آمریکا برای میزبانی مشترک جام‌جهانی ۲۰۲۶ حمایت کند. سه کشور کانادا، آمریکا و مکزیک قصد دارند که به صورت مشترک میزبانی این بازی‌ها را برعهده بگیرند. این در حالی است که دونالد ترامپ در آخرین اظهارنظر خود کشورهای آفریقایی را «کشورهای کثیف» خواند و این مسأله باعث شد که بین او و تیم مذاکره‌کننده برای میزبانی آمریکا در جام‌جهانی فاصله بیفتد. بسیاری از کشورهای آفریقایی نیز به اظهارنظر دونالد ترامپ واکنش نشان دادند.
بازیکن ویارئال راهی زندان شد| روبن سمدو، مدافع پرتغالی تیم ویارئال به خاطر محرز‌شدن سرقت از یک شخص به حکم دادگاه اسپانیا راهی زندان شد. پس از شکایت یک شخص که مدعی شده بود با تهدید سمدو به وسیله اسلحه گرم مورد اخاذی قرار گرفته، این بازیکن همراه وکلایش جهت تفهیم اتهام راهی دادگاه شهر والنسیا شد و پس از ساعتی حضور در ایستگاه پلیس با حکم قاضی به زندان رفت.
دستگیری هوادار روسی در آلمان با احتمال محکومیت ۱۵ ساله زندان| پلیس آلمان هوادار روسی که مشکوک به مشارکت در حملات علیه هواداران انگلیسی در جام ملت‌های 2016 فرانسه است را پس از ورود به این کشور بازداشت کرد. سازمان‌های امنیتی آلمان نیز گزارش دادند که این هوادار 31 ساله روسی به اتهام تلاش برای قتل و صدمه‌رساندن به هواداران انگلیسی در جام ملت‌های 2016 اروپا با خطر زندانی‌شدن به مدت 15‌سال مواجه خواهد بود. نام این فرد روسی از سوی پلیس و دیگر سازمان‌های امنیتی آلمان فاش نشده است.


تعداد بازدید :  236