شماره ۱۳۵۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

ویگان با 17.4‌درصد مالكیت توپ سیتی را حذف کرد| دو تیم منچسترسیتی و ویگان در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت ویگان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست داده و به دور بعد رقابت‌ها صعود کند. سیتی عملکرد بسیار خوبی در جریان بازی داشت ولی آنها در گلزنی ناکام بودند و تمام حملاتشان به در بسته خورد. این در حالی است که ویگان با در اختیار داشتن تنها 17.4‌درصد مالکیت توپ در طول مسابقه توانست در دقیقه 79 به گل برسد و پیروز میدان شود. حاشیه بزرگ این بازی درگیری فیزیکی آگوئرو با یی از هواداران ویگان و درگیری لفظی شدیدی گواردیولا با سرمربی ویگان بود.
دستگیری بازیکن ویارئال به خاطر دزدی و آدم‌ربایی|  روبن سمدو بازیکن پرتغالی ویارئال به خاطر آدم‌ربایی و دزدی توسط پلیس والنسیا در خانه‌اش دستگیر شد. فرد مضروب دوازدهم فوریه (هشت روز پیش) در اداره مرکزی پلیس والنسیا حاضر شد تا شکایت خود را از سمدو و دو فرد دیگر به خاطر آسیب‌رساندن و آدم‌ربایی ارایه دهد. بازیکن پرتغالی با کمک دو نفر این فرد را در خانه‌اش حبس کرد. سپس کلید خانه او را گرفت تا آن دو فرد به خانه قربانی بروند و سرقت کنند.
حکم ۳۰‌ سال زندان برای مربی فوتبال متجاوز|  بری بنل، مربی پیشین تیم فوتبال باشگاه کرو الکساندرا به دلیل آزار جنسی ۱۲ نوجوان به 30سال زندان محکوم شد. بنل در تیم منچستر‌یونایتد نیز فعالیت داشته است. این مربی ۶۴ ساله در دادگاه لیورپول حاضر شد. قاضی دادگاه بعد از اعلام حکم بنل، او را «شیطان مجسم» خواند.
درگیری و جنجال و اخراج بازی مهم لیگ برزیل را نیمه‌تمام گذاشت|  در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال باشگاهی در برزیل، دو تیم باهیا و ویتوریا برابر هم به میدان رفتند. دیداری که یکی از دربی‌های فوتبال برزیل محسوب می‌شود. این دیدار بعد از زد و خورد بازیکنان با هم از همان ابتدا رنگ خشونت به خود گرفت و وقتی ۵ بازیکن از تیم میزبان اخراج شد، بازی نیمه‌تمام ماند؛ چرا که تیم میزبان با ۶ بازیکن طبق قانون فوتبال نمی‌تواند به بازی بپردازد. همچنین دو بازیکن از تیم میهمان و دو بازیکن نیمکت‌نشین نیز از تیم ویتوریا دیگر بازیکنانی بودند که در این دیدار عجیب از زمین بازی اخراج شدند.

 


تعداد بازدید :  263