شماره ۱۳۵۰ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ اسفند
صفحه را ببند
مهاجم ایرانی در قطر کولاک کرد
طارمی، ستاره درخشان فوتبال

شهروند| مهدی طارمی مرد همه‌کاره دیدار تراکتورسازی و الغرافه قطر بود. مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه 2 آقای گلی متوالی در فوتبال ایران را دارد، در دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گل زد، گل ساخت و یک پنالتی نیز به دست آورد. او در پایان این دیدار، مورد استقبال ویژه هواداران ایرانی هم قرار گرفت و با آنها عکس یادگاری انداخت. طارمی که پس از پایان محرومیت بین‌المللی خود و در نقل و انتقالات نیم‌فصل به فوتبال قطر کوچ کرد، با درخشش در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نشان داد خیلی زود در ترکیب الغرافه تبدیل به مهره‌ای کارساز شده است.
ناکامی طارمی در هت‌تریک
طارمی خیلی زود دروازه تراکتور را با استفاده از سانتر زیبای هم‌تیمی خود به گل اول الغرافه تبدیل کرد. او در دقیقه 21 هم بر اثر اشتباه مدافع تراکتورسازی پایه‌گذار گل دوم تیمش شد، اما درخشش طارمی در نیمه دوم هم ادامه یافت. محمد ایرانپوریان در دقیقه 77 بعد از ناتوانی در مهار طارمی روی او مرتکب خطا شد و داور برای الغرافه پنالتی اعلام کرد. البته طارمی نتوانست این پنالتی را تبدیل به گل کند اما در دقیقه 93 تیر خلاص را بر پیکره تراکتورسازی شلیک کرد. مهاجم ایرانی الغرافه با حضور به‌موقع در محوطه تراکتور و توپ ربایی از مدافع این تیم، در اثر یک رفت و برگشت، گل سوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.
گلزنی بدون شادمانی
مهدی طارمی که هر ازگاهی با رفتارها و تصمیمات عجیبش حاشیه‌ساز ظاهر شده، این‌بار در تقابل با تیم هموطنش رفتار محترمانه‌ای داشت. او بعد از هیچ‌کدام از گل‌هایی که برای الغرافه به ثمر رساند، شادی نکرد و ترجیح داد لذت گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را بدون شادی گل و در سکوت از سر بگذراند. سکوتی که با هیاهوی همبازیانش و در رأس آنها اسنایدر هلندی همراه بود. یکی دیگر از رفتارهای خوب طارمی در این بازی، رفتن او به سمت تراکتوری‌ها پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بود. طارمی به سمت تراکتوری‌ها رفت و پس از دلداری‌دادن به آنها، به سوی هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه رفت و با آنها عکس‌های سلفی به یادگار انداخت تا خاطره این بازی را در آلبوم خاطرات خود نگه دارد. طارمی در این دیدار به اندازه‌ای خوب بود که وسلی اسنایدر هلندی را از جریان بازی محو کرد و یک‌تنه برد شیرین و حساسی را برای الغرافه به ارمغان آورد تا تمجید سرمربی ترکیه‌ای تیمش را هم رقم بزند. طارمی با دو گلی که در بازی با تراکتورسازی به ثمر رساند، با 3 گل در صدر جدول گلزنان تا پایان روز اول از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.


تعداد بازدید :  336