شماره ۴۲۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   تغییر شکل سهام عدالت در لایحه دولت| علی صالح‌آبادی دبیر شورایعالی بورس از تغییر مدل و شکل سهام عدالت در لایحه در دست تدوین وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: پیشنهاد عرضه نفت خام در بورس انرژی با قیمت‌ رقابتی مطرح است و محموله‌های بزرگ اگر با قیمت مناسب در بورس عرضه شوند قطعا موفق خواهد شد.

  بازدید معاون کنفدراسیون سوییس از بورس تهران| معاون سفیر کنفدراسیون سوییس در ایران که وابسته اقتصادی سفارت سوییس نیز محسوب می‌شود از بورس تهران بازدید کرد.  وی پس از بازدید از تالار معاملات و آشنایی با ساختار بازار سرمایه کشور و آخرین وضع بورس تهران از نظر متغیرهای معاملاتی، ارزش بازار، شاخص‌ها و ترکیب صنایع، ساعتی را به گفت‌وگو با مدیران بورس گذراند.

  کشف قیمت ‌هزارتومانی قاسم در بازار فرابورس| 5درصد از سهام قاسم ایران در فرابورس عرضه شد که هر سهم آن به قیمت 10‌هزار ریال کشف قیمت شد. در این عرضه سقف خرید هر ایستگاه معاملاتی 7‌هزار سهم بود و صندوق‌های سرمایه‌گذاری اعم از مشترک و قابل معامله هیچ‌گونه سهمیه‌ای برای خرید سهام نداشتند.

  عرضه اولیه ۱۰‌درصد سهام «سیدکو» در بورس| عرضه اولیه ۴۰۰‌میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) هفته آینده در بورس اوراق بهادار انجام خواهد گرفت. هیأت پذیرش در جلسه ششم مرداد‌ سال 92 با تقاضای پذیرش سهام شرکت «سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.


تعداد بازدید :  315