شماره ۴۲۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان
صفحه را ببند
به لیست انتظار زنجیره امید سر بزنید

در منشور اخلاقی‌شان آمده که هدف آنها کودکان بیمار کم‌بضاعت است. فراهم کردن بهداشت و سلامت آنها که نیاز دارند و نمی‌توانند هزینه درمان مربوط به بیماری‌شان را پرداخت کنند. موسسه زنجیره امید از این کودکان حمایت می‌کند. کودکان تحت حمایت این موسسه کسانی هستند که از بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و ناهنجاری‌های ترمیمی و پلاستیک رنج می‌برند. در یک جمله آنها ماموریت‌شان را این‌طور خلاصه می‌کنند: «درمان کودکان محروم زیر 18‌سال در 3 رشته قلبی، ارتوپدی و ترمیمی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت».
این موسسه در طول فعالیت خود لیست انتظاری از بیمارانی که به کمک مالی برای درمان نیاز دارند در اختیار داوطلبان و خیرین قرار می‌دهد. این لیست در برگیرنده مشخصات، نوع بیماری و هزینه‌ای است که برای درمان آنها لازم است.
زنجیره امید همچنین خود را موظف می‌داند که در مورد فعالیت‌هایش شفاف‌سازی کند. اگر تمایل به کمک به درمان این کودکان دارید با مراجعه به سایت به آدرس
www.zanjirehomid.irمی‌توانید از نوع کمک‌ها مطلع شوید. کمک‌های شما می‌تواند حمایت از یک کودک باشد یا پرداخت‌های کوچکی که برای هزینه‌های درمان درنظر گرفته می‌شوند.


تعداد بازدید :  253