شماره ۱۳۴۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن
صفحه را ببند
سینمای جهان

«ورایتی» نوشت: «گیلرمو دل تورو» کارگردانی که‌سال گذشته برای فیلم «شکل آب» تندیس شیر طلای جشنواره ونیز را به خانه برد، هیأت داوران هفتادوپنجمین دوره این فستیوال را هدایت می‌کند. او در‌باره این موضوع گفت: منصوب شدن به‌عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره ونیز، افتخار و مسئولیتی بزرگ است و من آن را با سپاسگزاری و احترام می‌پذیرم. ونیز پنجره‌ای به دنیای سینما و فرصتی برای جشن گرفتن قدرت سینما و ارتباطات فرهنگی است. «دل تورو» با فیلم «شکل آب» شانس زیادی برای دریافت مهمترین جوایز اسکار دارد و برای دریافت ۱۳ تندیس اسکار نامزد شده است. او در جوایز «گلدن گلوب» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد.

 

مهر به نقل از ورایتی نوشت: کمپانی برادران وارنر درحال گفت‌وگو با پل کینگ کارگردان دو فیلم «پدینگتون» است تا برای بازسازی فیلم «ویلی وانکا» بر مبنای رمانی از رولد دال روی صندلی کارگردانی بنشیند. این فیلم که با اقتباس از رمان کودکانه «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» ساخته شده، قرار است توسط دیوید هیمن تهیه‌کننده «پدینگتون» و «هری پاتر» دوباره ساخته شود. فیلمنامه این فیلم توسط سیمون ریچ دوباره نوشته شده است.

 

مایکل فاسبندر در اکشن کمدی دیوید سندبرگ با عنوان «Kung Fury» بازی می‌کند. دیوید ‌هاسلهوف نیز از بازیگران این فیلم است که بر مبنای فیلم کوتاهی به همین نام ساخته می‌شود. براساس گزارش ورایتی، فیلم کوتاه «کونگ فیوری» محصول ۲۰۱۵ با اقبال زیادی روبه‌رو شد و در بخش ۲ هفته کارگردان‌های کن به نمایش درآمد. پروژه بلند این فیلم، ادامه‌ای بر همان فیلم کوتاه است و تابستان فیلمبرداری آن شروع می‌شود. فیلم کوتاه اصلی به نویسندگی و کارگردانی سندبرگ درباره فیلم‌های اکشن پلیسی و هنرهای رزمی در دهه ۱۹۸۰ بود. سندبرگ خودش نیز در این فیلم بازی می‌کند. فاسبندر تاکنون دو بار نامزد اسکار بوده است.


تعداد بازدید :  335