شماره ۱۳۴۴ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن
صفحه را ببند
آژير
همسرکشی در تهران و دستگیری در مشهد

همسرکشی در تهران
و دستگیری در مشهد
شهروند| مرد همسرکش که پس از قتل همسرش به مشهد متواری شده بود، سرانجام دستگیر شد. ساعت ۲۳ بیست‌وهشتم دی‌ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک قتل در خیابان محلاتی- خیابان میرهاشمی به کلانتری ۱۳۲ نبرد اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت مشخص شد كه جسد زنی ۵۶ ساله با هویت مشخص توسط پسرش در داخل خانه پیدا شده است که با حضور اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه به مأموران اعلام می‌شود که این زن بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه گردن و قفسه سینه به قتل رسیده است.
پسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که وارد خانه شدم، ناگهان مادرم را غرق خون دیدم؛ بلافاصله به اورژانس و ۱۱۰ زنگ زدم و مادرم را جهت انتقال سریع به بیمارستان به بیرون ساختمان آوردم اما زمانی که تیم اورژانس در محل حاضر شد، در همان معاینه اولیه اعلام شد که او فوت کرده
است.
با انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان متوجه‌ غیبت همسر مقتول به نام نادر 56 ساله در محل شدند. بلافاصله تحقیقات برای دستگیری وی به‌ عنوان متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وی از محل سکونتش متواری شده
 است.
تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی مخفیگاه نادر در شهرستان مشهد شدند. بلافاصله هماهنگی لازم انجام شد و کارآگاهان اداره دهم به شهرستان مشهد اعزام شدند. سرانجام در ساعت 16:50 روز چهارشنبه نادر در شهرستان مشهد و در داخل مخفیگاهش دستگیر شد.
نادر در همان تحقیقات اولیه به جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و درخصوص انگیزه جنایت به کارآگاهان گفت: غروب بود که با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم؛ او قهر کرد و می‌خواست به خانه‌ خواهرزاده‌اش برود؛ من قبلا با خواهرزاده‌ همسرم درگیر شده بودم و آنها برای من چاقو کشیده بودند؛ از او خواستم که آن‌جا نرود، اما او قبول نکرد؛ عصبانی شدم و دوباره با او درگیر شدم؛ به سمت آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و با چاقوی میوه‌خوری چند ضربه به او زدم.
با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  404