شماره ۱۳۴۴ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن
صفحه را ببند
شهردار اصفهان در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان مطرح كرد:
تشکیل سه کارگروه تخصصی پلیس و شهرداری اصفهان
استان

شهردار اصفهان گفت: ارائه خدمات با کیفیت به مردم توسط شهرداری در گرو هم افزایی شهرداری با پلیس است. به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، قدرت الله نوروزي در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  افزود:رابطه مستقیمی بین امنیت و رضایت مردم وجود دارد و هرچه بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم ضریب امنیت جامعه بالاتر می رود. وي  با بيان اين كه اگر بخواهیم استقلال و امنیت کشور حفظ شود و مردم از گزند آفات در امان بمانند باید رضایت مردم را کسب کنیم اذعان داشت: ارائه خدمات با کیفیت به مردم توسط شهرداری در گرو هم افزایی شهرداری با پلیس است. شهردار اصفهان با اشاره به وجود آسیب ها و مشکلات عدیده اجتماعی که برخی نارضایتی هایی را هم به دنبال داشته است، تصريح كرد: پلیس و شهرداری برای جلب رضایت مردم باید تعاملات خود را افزایش دهند و خدمات بهتری را به مردم ارائه کنند.
وی افزود: تعریف درستی از نظم عمومی وجود ندارد و کتاب خوبی نیز در این باره نوشته نشده، آنهایی که این مقوله را تعریف می کنند بیشتر آن را به پلیس ارتباط می دهند در حالیکه تمام خدماتی که تعطیلی ندارد با نظم عمومی ارتباط دارد. نوروزی اضافه کرد: وظایف برخی از نهادها بویژه نیروی انتظامی و شهرداری ارائه خدمات عمومی است که نتیجه این وظایف منجر به برقراری نظم عمومی می شود
دو نهاد پلیس و شهرداری در تعریف نظم عمومی پرچمدار هستند
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در اين ديدار گفت: دو نهاد پلیس و شهرداری در تعریف نظم عمومی پرچمدار و تعیین کننده هستند و با کمک یکدیگر می توانند خدمات متفاوت تری را به شهروندان ارائه کنند.
 سردار مهدی معصوم بیگی افزود: وظایف شهرداری و نیروی انتظامی به نظم عمومی مرتبط است و به همین دلیل پلیس و شهرداری باید خیلی از کارها را با همکاری و همراهی یکدیگر پیش ببرند. وی بیان کرد: شهرداری و پلیس دو نهادی است که ارتباط تنگاتنگی با هم دارد و ظرفیت تعامل و هم افزایی بین این دو نهاد در اصفهان بیش از میزان موجود است. فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در همه شهرها و به خصوص کلانشهرها وقتی تعامل خوبی بین پلیس و شهرداری وجود داشته باشد، مردم نیز از این تعاملات بهره مند می شوند و رضایتمندی آنان از ارائه خدمات افزایش می یابد.  وی از تشکیل سه کارگروه تخصصی پلیس و شهرداری در حوزه های ترافیکی، پشتیبانی انتظامی و فرهنگی - اجتماعی خبر داد و افزود: با تشکیل این کارگروه ها و نشست ماهانه آنها مسائل، مشکلات و گره های به وجود آمده در خدمات رسانی به شهروندان شناسایی و پیگیری لازم نسبت به رفع آنها انجام خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  268