شماره ۱۳۴۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

رقابت ۷ گزینه برای هدایت تیم‌ملی ایتالیا|  آلساندرو کاستا کورتا نایب‌رئیس مجمع فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید که برای هدایت تیم‌ملی این کشور 6،7 گزینه زیر نظر گرفته شده‌اند که سرمربی موقت فعلی این تیم، لوئیجی دی‌بیاجو هم یکی از آنهاست. از آنتونیو کونته، کارلو آنچلوتی، روبرتو مانچینی و کلودیو رانیری به‌عنوان گزینه‌های هدایت آتزوری یاد می‌شود اما ظاهراً این افراد تنها گزینه‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا نیستند.
ضرر ۱۲‌میلیون پوندی ترامپ به یونایتد|  تغییراتی که رئیس جمهوری آمریکا در سیستم مالیاتی این کشور اعمال کرده، سبب افت سهام این باشگاه در بورس نیویورک و متعاقب آن ضرر مالی 12.87‌میلیون پوندی مالکان آمریکایی شیاطین سرخ در نیمه اول‌ سال مالی این باشگاه شده است. طبق آمارها، 28.7‌میلیون پوند سودی که باشگاه منچستریونایتد در سه ماه پایانی ‌سال 2017 کسب کرده، نسبت به سود باشگاه در همین بازه زمانی از ‌سال 2016 افتی 23.7‌درصدی داشته است.
مشکل سرمربیان تیم‌های مسلمان در جام‌جهانی|  ماه رمضان‌ سال آینده با آماده‌سازی برخی از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه همزمان خواهد بود. دقیقا یک ماه قبل از جام‌جهانی مسلمانان 30 روز روزه خواهند گرفت. یکی از سرمربیانی که با ماه رمضان روبه‌رو خواهد شد هکتور کوپر است. سرمربی آرژانتینی مصر دراین‌باره با سایت لاناسیون صحبت کرد و گفت: «پیش از جام‌جهانی یک مشکل دارم که آن ماه رمضان است. بازیکنانم از زمانی که خورشید طلوع می‌کند و تا غروب آفتاب روزه خواهند بود. من چگونه می‌توانم آنها را تمرین بدهم؟» علاوه بر مصر ۶ تیم حاضر در جام‌جهانی که اغلب جمعیت‌شان مسلمان هستند ماه رمضان را تجربه خواهند کرد. ایران، مراکش، تونس، سنگال، نیجریه، عربستان این 6 کشور هستند.


تعداد بازدید :  406