شماره ۱۳۴۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده شهید عرب براقی دیدار کرد

شهروند| در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر به همراه مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور ایثارگران و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر با خانواده شهید حسن عرب براقی دیدار کرد.
شهید عرب براقی از کارمندان جمعیت هلال احمر به عنوان امدادگر در جبهه های مبارزه با دشمن در جنگ تحمیلی حاضر شد. شهید عرب براقی در سال 1365 در مریوان با حمله شیمیایی دشمن، جانباز و پس از 24 سال تحمل رنج و سختی در سال 1389 به درجه رفیع شهادت نائل می شود .
حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار، با اشاره به اینکه شهدا افتخار ملت ایرانند و در پیشگاه الهی زنده هستند افزود: از هر منظر که به نیت شهید بنگریم، ارزشمند و بلند مرتبه است  نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایستادگی شهیدان در برابر تجاوزات دشمن به خاک وطن را فداکارانه، دلیرانه و خداپسندانه دانست و خاطر نشان کرد: سرافرازی و سربلندی امروز کشور در دنیا مرهون همین رشادت هاست. حجت الاسلام و المسلمین معزی،، تصریح کرد: یقیناً روح بلند شهدا حامی خانواده آنان است و یاد و خاطره آن شهید والا مقام همواره در ذهن ها خواهد ماند.”
در ادامه همسر شهید عرب براقی نیز با تقدیر از حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به بیان خاطراتی از آن شهید والا مقام پرداخت.


تعداد بازدید :  433