شماره ۱۳۴۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
دعوت نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

شهروند|  حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد. متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالگشت پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های مردم نستوه ایران به رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بزرگوار و حق‌جوی ایران‌زمین و همه ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب جهان تبریک و شادباش می‌گوییم.
انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نور بود. رهبر کبیر انقلاب اسلامی بارها و بارها ماهیت انقلاب را فرهنگی و ارزشی معرفی کردند. گرچه ناخرسندی مردم از مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی رژيم ستمشاهي هم نشأت می‌گرفت، اما مهمترین دلیل اعتراض‌های خروشان مردمی، مسائل فرهنگی و ارزشی بود. فرهنگ ولنگاری و بی‌بندوباری غرب گنجینه ارزش‌ها و باورهای مردم معتقد را به تاراج می‌برد و اخلاق و ایمان را از دل‌های جوانان این مرز و بوم می‌ربود. فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ایرانی مردم در برابر تاخت و تاز مظاهر تمدن مصرف‌گرای غربی بی‌پشت و پناه مانده بود.
مردم دلیر ایران که این خطر را با جان و دل خویش درک کرده بودند، با تکیه بر وعده حق الهی به یاری مستضعفان جهان و به امید پیروزی و آینده‌ای روشن برای تغییر به‌پاخاستند؛ چه آن‌که خدای کریم در قرآن مجید می‌فرماید: «ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم». آنچه مردم شریف ایران را در این تغییر یاری کرد و به تحقق امیدها برای آینده‌ای درخشان مدد رساند، همبستگی و اتحاد همه اقشار و اصناف مردم بود. آحاد مردم از هر قوم و زبان با یکدلی و یکرنگی هر آنچه در اختیار داشتند برای ستیز با استکبار و پیروزی انقلاب بر کف اخلاص نهادند و از هیچ چیز حتی جان جوانان عزیزشان دریغ نکردند.
رمز این همبستگی و به‌بار نشستن انقلاب اسلامی همانا پیروی از رهبری داهیانه حضرت امام‌خمینی(ره) بود. امام‌خمینی(ره) همواره مردم را به وحدت در برابر استکبار جهانی فرامی‌خواند و نسبت به تفرقه و تشتت هشدار می‌داد، مبادا که دشمن از این پراکندگی و پریشانی در میان صفوف ملت رخنه کند و اتحاد و همبستگی مردم را از هم بگسلد و کشور را از درون مورد تعرض قرار دهد. همین استواری و پایداری بود که کشور را در برابر یورش‌های ناجوانمردانه دشمنان از داخل و خارج مرزها از سپیده پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مصونیت بخشیده است. پس برای برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران که پرچم ارزش‌ها و فرهنگ ارجمند اسلام و ایران است، باید همچون گذشته بر استواری و همبستگی پای فشاریم و بر آرمان‌های انقلاب در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری پایداری کنیم، باشد که آن را به دست مصلح کل، امام عصر(عج) بسپاریم.
در پایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به مردم شریف ایران به‌ویژه کارکنان و مدیران جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان‌های وابسته و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم و از عموم مردم بزرگوار ایران به‌ویژه اعضای جمعیت هلال‌احمر برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.


تعداد بازدید :  1242