شماره ۱۳۴۲ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
رسیدن به میانِ آب

علي اصغر پيوندي رئیس‌جمعیت هلال‌احمر

 مختصات جی‌پی‌اس اشتباه بود، از سد میناب که گذشتیم بالگرد جایی که باید بنشیند را پیدا نکرد. سوخت هم نداشتیم و به‌ناچار مجبور شدیم به بندرعباس برویم و سوختگیری کنیم. با مردم و مسئولان محلی وعده کرده بودیم و گرچه کل تیم خسته بودند اما باید برمی‌گشتیم. مختصات جی‌پی‌اس تصحیح شد و دوباره در انتهای یک روز کاری سنگین که از کرمان شروع شده و در سیرجان و رودبار جنوب ادامه یافته بود، بالاخره به میناب (به معنای میانِ آب) رسیدیم. برای افتتاح و مراسم نیم‌ساعتی بیشتر وقت نبود چون بالگرد برای برگشت به تاریکی هوا برمی‌خورد، اما میهمان‌نوازی اهالی و مسئولان میناب دو ساعتی ما را در این شهر باصفای جنوبی نگه داشت و عاقبت شب هنگام با خودرو به بندرعباس بازگشتیم.
خوبی‌های سفر به میناب اگر چه بسیار بود اما بهترینش آشنایی نزدیک با مرد بزرگواری از خطه جنوب بود؛ حجت‌‌الاسلام ذوالقدر که هم از قدمای منطقه هست و هم از قدمای انقلاب و همراه با بزرگان انقلاب خدمات بسیاری به منطقه جنوب کشور داشته است. او به‌ عنوان نماینده میناب و دخترش به‌عنوان نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی رکوردی بزرگ را برای حضور در مجلس و خدمت به مردم دو نقطه متفاوت از کشور عزیزمان به جای گذاشته‌اند.
در این چند روز سفر در نواحی مختلف کشور نمایندگان بسیاری با ما همراه بودند و نظر لطف‌شان بدرقه جمعیت هلال‌احمر بود. همراهی مجلس و هلال‌احمر برای ارایه خدمات بیشتر به مردم کشورمان در این دوره ستودنی است. ان‌شاءالله با همکاری همه مسئولان و بزرگان محلی و کشوری بتوانیم گره بیشتری از کار مردم باز کنیم.


تعداد بازدید :  1248