شماره ۴۲۴ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
كيفرخواست متهمان نفتی به‌زودی صادر مي‌شود

دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: كيفرخواست سه نفر از متهمان پرونده نفتي به‌زودي صادر مي‌شود و تاكنون بهترين تحقيقات را در زمينه پرونده بابك زنجاني انجام داديم.
 به گزارش ميزان، عباس جعفري‌دولت‌آبادي با انتقاد از اظهارنظرهاي برخي افراد ازجمله نماينده‌هاي مجلس درباره پرونده بابك زنجاني، گفت: به علت محرمانه بودن تحقيقات فعلا مجبوريم سكوت كنيم، اما با اطمينان مي‌گوييم كه يكي از بهترين تحقيقات در اين پرونده انجام شده است.
دولت‌آبادی همچنين درباره آخرين وضعيت پرونده سعيد مرتضوي سرپرست سابق تامين اجتماعي، گفت: اين پرونده در دادسراي تهران است و تحقيقات خوبي انجام شده است.
وي ادامه داد: بخشي از ابهامات در تحقيق و تفحص وجود داشت كه به همين منظور انجام تحقيقات به كارگروه‌هايي واگذار شد. جعفري‌دولت‌آبادي گفت كه تكميل تحقيقات در اين زمينه پرونده را آماده تصميم‌گيري خواهد كرد.
دولت‌آبادی با تأکید بر این‌که برخي از صحبت‌هاي رئيس قوه قضائيه درباره مبارزه با فساد سوء برداشت كرده‌اند، اظهار کرد:  اگر كسي با فساد مقابله كند با او برخورد مي‌شود در صورتي كه اينطور نبود. آنچه توسط رئيس محترم قوه قضائيه بيان شد اين بود كه عده‌اي حق ندارند به بهانه مبارزه با فساد دل مردم را خالي و مردم را نااميد كنند.


تعداد بازدید :  125