شماره ۴۲۴ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
حضور نماينده ساري، رئیس هیأت‌مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، رئيس سازمان تامين اجتماعي و پدر اهداي خون در غرفه روزنامه« شهروند»
ظرفیت شهروند برای گسترش فرهنگ داوطلبی

محمد دامادی نماینده مردم ساری و عضو شورايعالي جمعيت هلال‌احمر بعد از ظهر روز گذشته در بيستمين نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها حضور یافت و از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد. دامادی پس از بازدید از نمايشگاه در غرفه روزنامه «شهروند» نیز حضور پیدا کرد و با مديرمسئول اين روزنامه به گفت و گو نشست. نماينده مردم ساري در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه «شهروند» درباره اين روزنامه گفت: «نشريات جمعيت هلال‌احمر و مهم‌تر از همه روزنامه «شهروند» ظرفيت بسيار مناسبي براي گسترش خدمات داوطلبانه در ميان مردم ايجاد كردند.» مهندس محمد دامادي در بازديد از بيستمين نمايشگاه مطبوعات و حضور در غرفه روزنامه «شهروند» ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي صورت گرفته گفت: «به عنوان يكي از اعضاي داوطلب جمعيت هلال‌احمر مي‌توانم بگويم كه «شهروند» زمينه و ظرفيت مناسبي براي معرفي خدمات داوطلبانه و انعكاس زحمات تلاشگران اين عرصه ايجاد كرده است. عضو شورايعالي جمعيت هلال‌احمر گفت: «فعاليت درخشان صورت گرفته در «شهروند» مي‌طلبد كه رياست محترم جمعيت نگاه ويژه‌تري به اين روزنامه داشته باشد.» محمد دامادی پس از بازدید از کل نمایشگاه در نشست خبری در جمع رسانه‌ها حاضر شد. دکتر سیدتقی نوربخش رئيس سازمان تامين‌اجتماعي هم ميهمان ديگر غرفه«شهروند» در روز گذشته بود. وي به «شهروند» گفت: «همه نشريات نشريه سازمان تامين‌اجتماعي هستند چرا كه ماموريت ما براي همه مردم است و سطح وسيعي از نيازهاي آنها را تشكيل مي‌دهد. آرزو مي‌كنم كه در هر نشريه‌اي يك صفحه با محوريت تامين اجتماعي منتشر شود.» عبدالرسول وصال نيز در همين زمينه گفت: «اگر در سازمان تامين اجتماعي نقشه صحيح استفاده از رسانه‌ها برنامه‌ريزي شود نتايج موردپسندي به دست خواهد آمد. ما آمادگي خود را براي انجام هرگونه همكاري با اين سازمان اعلام مي‌كنيم.»
همچنين روز گذشته دکتر محمدحسن شیخ‌الاسلامی، پدر اهداي خون میهمان ویژه غرفه «شهروند» بود. دیدن کسی که به واسطه اهدای مستمر خون در 80 سالگی همچنان سالم و پرتوان است، برای بازدیدکنندگان جالب بود. تعدادی از مردم با ایشان به یادگار عکس گرفتند. تعدادی هم از چگونگی انجام این کار سوال می‌کردند. حضور ایشان به غرفه روزنامه«شهروند» رونق بخشید.


تعداد بازدید :  268