شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

احتمال محرومیت فیروز کریمی به دلیل درگیری با تصویربردار|  فیروز کریمی در پایان دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد در هفته بیستم در اقدامی عجیب سمت یکی از فیلمبرداران تلویزیونی رفت و اظهاراتی را به زبان آورد که در برنامه نود مشخص شد، این اظهارات خارج از عرف بوده است. حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این‌باره گفت: «هر تخلفی از هر فردی در این بازی یا هر مسابقه دیگری سر بزند، کمیته انضباطی می‌تواند ورود کند. با توجه به این قضیه در صورت نیاز به مورد اشاره‌شده ورود خواهیم کرد.»
باج 5/2میلیون یورویی سعودی‌ها به اسپانیا|  چندی پیش 9 بازیکن فوتبال در عربستان‌سعودی به فوتبال اسپانیا منتقل شدند. مقصد این 9 بازیکن تیم‌های لگانس، لوانته، ویارئال، وایادولید، رایووایکانو، نومانسیا و اسپورتینگ خیخون بود  که همه آنها طبق توافق‌های مالی که با باشگاه‌های مبدأ انجام دادند، اقدام به جذب این بازیکنان کردند. حالا نشریه لاسر ادعا کرده؛ رقمی که این باشگاه‌ها برای پذیرش بازیکنان سعودی دریافت کرده‌اند، بالغ بر 2.5‌میلیون یوروست که البته این ارقام در گزارش‌های مالی باشگاه‌ها به‌عنوان درآمد‌های حاصل از محل عقد قرارداد با اسپانسر‌های سعودی‌ درج خواهد شد.
رأی مثبت اعضای کمیسیون فرهنگی به تفحص از باشگاه‌ها|  حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رأی مثبت اعضای این کمیسیون به تحقیق و تفحص از برخی باشگاه‌های ورزشی خبر داد. او با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از برخی باشگاه‌های ورزشی مطرح شد که اعضای کمیسیون به این درخواست تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند، همچنین سوال حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل از وزیر ورزش و جوانان درخصوص سرانه ورزش در کشور مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»
انتصاب مسئول حوزه ریاست فدراسیون فوتبال|  با حکم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی از روزنامه‌نگارهای ورزشی باتجربه به‌عنوان مشاور و مسئول حوزه ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شد. در قسمتی ازحکم رئیس فدراسیون آمده است: «موفقیت و بهروزی روزافزون در انجام وظایف مهمی که برعهده دارید را از خداوند منان مسالت داریم.»


تعداد بازدید :  294