شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
ویترین ایران

افزایش قیمت حامل‌های انرژی؛ ممنوع
خانه ملت | عضو کمیسیون تلفیق بودجه ‌سال ۹۷ مجلس عنوان کرد که این کمیسیون افزایش قیمت حامل‌های انرژی در ‌سال آینده را ممنوع کرده است. جبار کوچکی‌نژاد در این‌باره که افزایش قیمت حامل‌های انرژی در ‌سال آینده چه سرنوشتی دارد، اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق بودجه بند الحاقی تصویب شد که برابر آن دولت اجازه افزایش قیمت را در ‌سال آینده ندارد و این موضوع شامل حال حامل‌های انرژی نیز است.
 
به جای ساختن هتل
روی جاذبه‌ها کار کنیم
ایرنا | علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرعت اشتغال در گردشگری 2.5 برابر سایر بخش‌ها است و صنعت گردشگری رتبه اول اشتغالزایی را در کشور دارد. به گفته او، باید به جای تمرکز روی هتل‌سازی روی جاذبه‌ها کار کنیم؛ چون گردشگران برای اقامت در هتل پنج ستاره به ایران نمی‌آیند بلکه شیفته جاذبه‌های ایران هستند.

پتروشیمی‌ها به جای تأمین بازار داخل شروع به صادرات کرده‌اند
ایلنا| شیرازیان، عضو هیأت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان صنعت پلاستیک گفت: شاهد افزایش قیمت مواداولیه به دلیل بالا رفتن قیمت ارز هستیم؛ به ‌طوری که الان موادی همچون پلی‌اتیلن و پلی پروپلین در بازار کم شده است؛ زیرا پتروشیمی‌ها با توجه به افزایش قیمت ارز به دنبال بازار صادرات هستند و بازار داخل را رها کرده‌اند. گفتنی است دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران پلاست از دیروز در شهر آفتاب آغاز به کار کرد و تا 6 بهمن پذیرای بازدیدکنندگان است. در نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین بیش از 120 شرکت در فضایی به مساحت 10‌هزار مترمربع حضور دارند.

مصوبه اخذ « هزینه خدمات مستمر»
از مشترکین گاز ابطال شد
در پی ابطال مصوبه مربوط به دریافت آبونمان از مشترکین گاز و تغییر عنوان آن به «هزینه خدمات مستمر» از سوی شورای اقتصاد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد. طبق ماده 92 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، رئیس دیوان، مصوبه شورای اقتصاد در مورد اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکین گاز را برای رسیدگی خارج از نوبت به صحن علنی هیأت عمومی ارایه کرد.


تعداد بازدید :  185