شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
استان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد خبرداد:
بودجه ۹۷ شهرداری مشهد به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان به‌زودی تقدیم شورای شهر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: بودجه ۹۷ شهرداری مشهد به‌زودی تقدیم شورای شهر می‌شود که رقم آن شامل ۳هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه عمومی و ۵هزارو ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه اقتصادی است که مجموع آن
۹ هزار میلیارد تومان می‌شود. به گزارش «شهروند»، شهریار آل‌شیخ دراولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در مجموعه شهرداری مشهد نگاهی علمی، منطقی و کارشناسانه وجود دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که بهترین دوره مدیریت شهری مشهد در این دوره رقم بخورد. وی افزود: اقدامات و برنامه‌ها طبق یک برنامه مدون پیش می‌رود و چارت سازمانی شهرداری مشهد به تصویب وزارت کشور رسیده و چارت تدوینی آن هم به‌زودی آماده می‌شود. آل‌شیخ خاطرنشان کرد: بین مجموعه پرسنل شهری شهرداری مشهد با تناسب شهری این شهر وجود ندارد و در حال حاضر ۱۵هزارو ۵۰۰ نفر در مجموعه‌های مختلف شهرداری مشهد مشغول به کار هستند. وی با بیان‌اینکه برنامه‌ای برای تعدیل نیرو در شهرداری مشهد نداریم، اما امکان جابه‌جایی نیروها در مجموعه‌های مختلف متناسب با نیاز آن مجموعه وجود دارد،گفت: ۱۳ سازمان فعال درشهرداری  داریم  که نسبت به دوره مدیریتی قبل، ۷ سازمان کاهش  یافته و برخی سازمان‌ها مانند تاکسیرانی و اتوبوسرانی با یکدیگر ادغام می‌شوند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه‌ شهرداری مشهد با ۸ معاونت مدیریت می‌شود، بیان کرد: طبق قانون شهرهای بالای یک میلیون نفر باید ۶ معاونت داشته باشند که ریاست سازمان‌های اقتصادی و فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با عنوان معاون شهردار فعالیت می‌کنند، در گذشته هزارو 800 پست سازمانی شهری داشتیم و در دوره جدید هزارو 974پست سازمانی تعریف شده است. وی با اشاره به اجرای طرح شهر هوشمند و کدهای شناسایی ملکی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف یکسان‌سازی شده افزود: کل شهر مشهد با ۳۳۰ دکل پوشش داده می‌شود و مجموعه‌ها نیاز به دکل اختصاصی نخواهند داشت و مشکلی در قطع شبکه‌های ارتباطی نخواهیم داشت و از طریق فیبرنوری اقدام می‌شود تا ضمن مدیریت فرکانسی مشکلات موجود در بحث امواج‌ها را نداشته باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ، گفت: بودجه ۹۷ شهرداری مشهد به‌زودی تقدیم شورای شهر می‌شود که رقم آن شامل ۳هزارو۱۰۰ میلیارد تومان بودجه عمومی و ۵هزار۹۰۰ میلیارد تومان بودجه اقتصادی است که مجموع آن ۹ هزار میلیارد تومان می‌شود. آل‌شیخ  خاطرنشان کرد: ۷۵۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی و یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم و رقم قطعی بدهی‌ها موجود نیست، زیرا برخی موارد پنهانی وجود داشته که این ارقام را افزایش می‌دهد. وی گفت: در بحث اوراق منتشرشده قطارشهری  تاکنون۱۲ درصد سهم دولت در ۹ ماهه نخست امسال پرداخت شده است. آل شیخ افزود: شهرداری در کمیته تخصصی توس در دو بخش به‌صورت متمرکز وارد شده ، اما تشکیل منطقه توس ممکن نیست زیرا حداقل جمعیت هر منطقه ۱۸۰ هزار نفر  باشد.

 


تعداد بازدید :  148