شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
پارلمان

دو نماینده مجلس خبر دادند:
موافقت رهبری با برداشت 4‌میلیارد دلار از صندوق توسعه در ‌سال 97
ایسنا| سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از موافقت رهبری با برداشت مجموعا 4‌میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بودجه 97 خبر داد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: براساس اذن رهبری و مصوبه کمیسیون تلفیق موارد زیر برای برداشت از صندوق توسعه ملی در ‌سال 97 مورد موافقت قرار گرفته است: بنیه دفاعی 2.5‌میلیارد دلار، صداوسیما 150‌میلیون دلار، بازسازی مناطق زلزله‌‌زده و سیل‌زده 100‌میلیون دلار، واکسن پنوموکوک (سینه پهلو) و روتا ویروس‌ (عفونت کودکان) 100‌میلیون دلار، تسهیلات سیستان (بندز) 350‌میلیون دلار، مقابله با ریزگردها 150‌میلیون دلار، آبرسانی به روستاها 200‌میلیون دلار، آبیاری تحت فشار 250‌میلیون دلار، آبخیزداری 200‌میلیون دلار. همچنین جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس هم در اين‌باره از اذن رهبری برای برداشت اعتبار ۱۵۰‌میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای خوزستان و بهسازی برق این استان خبر داد

نعمتی خبر داد:
حضور نمایندگان سه فراکسیون   مجلس در بازدید از زندان اوین
ایسنا|  بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در تويیتر نوشت: طبق هماهنگی به عمل آمده قرار شد برای بازدید از زندان اوین نمایندگانی از سه فراکسیون مجلس حضور داشته باشند.

دفاع مطهری از دولت:
فضای مجازی رها نشده است
مهر|  نایب‌رئیس دوم مجلس با بیان این‌که فضای مجازی رها نشده است، گفت: دولت برای شبکه ملی اطلاعات برنامه‌هایی دارد. علی مطهری، نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز مجلس و در پاسخ به تذکر سیدکاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا که گفته بود فضای مجازی رها شده و مشخص نیست شورای عالی فضای مجازی چه می‌کند، گفت: این‌طور هم نیست که فضای مجازی رها شده باشد؛ برای شبکه ملی اطلاعات هم برنامه‌هایی دارند که در دست انجام است.


تعداد بازدید :  166