شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
سینمای جهان

نخستین پوستر فیلم مرد ایرلندی جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی منتشر شد؛ و کسانی که نگران بودند، نتفلیکس فیلم اسکورسیزی را نیز مثل همیشه بدون تبلیغات روانه اکران کند، می‌توانند دست از نگرانی بردارند و نتفلیکس را دوست بدارند! این کمپانی عرضه و پخش آنلاین روز گذشته نخستین پوستر این فیلم را رونمایی کرد. مرد ایرلندی با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی و‌هاروی کایتل داستان فرانک شیرن مأموری عالیرتبه که طبق شایعه‌ها با مرگ رئیس‌جمهوری کندی و جیمی‌هافا در ارتباط بوده را روایت می‌کند.

دویچه وله نوشت: پس از میکی موس، باگز بانی و دانلد داک، نوبت به مینی‌‌موس ۹۰ساله رسید تا ستاره‌ای به نامش در تالار مشاهیر ‌هالیوود حک شود. در تالار مشاهیر که با روزانه ۱۰‌میلیون بازدیدکننده مشهورترین بلوار ‌هالیوود محسوب می‌شود، بیش از ۲۵۰۰ ستاره روی زمین حک شده؛ و حالا مینی‌‌موس یا همان شخصیت زن موش انیمیشن‌های والت دیزنی ستاره دو‌هزار و ششصد و بیست و هفتمی را به نام خود ثبت کرد.

رویترز نوشت: رسوایی اخلاقی کوین اسپیسی زیان ۳۹‌میلیون دلاری را برای کمپانی نتفلیکس به همراه داشته است. کمپانی نتفلیکس اعلام کرد این ضرر‌میلیون دلاری و هنگفت ناشی از قسمت‌های آماده از سریال خونه پوشالی است که پس از رسوایی کوین اسپیسی تصمیم به عدم پخش آن گرفته شد. اتهامات اخلاقی کوین اسپیسی که در اواخر‌ سال گذشته میلادی مطرح شد، باعث شد علاوه بر نتفلیکس که خانه پوشالی را کنار گذاشت، فیلم همه پول‌های جهان نیز با تغییر بازیگر مواجه شود.


تعداد بازدید :  281