شماره ۱۳۲۹ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

روبینیو به ترکیه رسید|  روبینیو، ستاره برزیلی سابق رئال‌مادرید و منچسترسیتی روز گذشته به ترکیه رسید تا قراردادش را به‌صورت رسمی با باشگاه سیوا اسپور امضا کند. آخرین تیم روبینیو اتلتیکو مینیه‌رو بود که برای این تیم خوش درخشید و آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این ستاره برزیلی در کارنامه خود بازی در باشگاه‌های میلان، سانتوس و گوانگژو را دارد.
یونایتد، پردرآمدترین باشگاه جهان|  نشریه «گاردین» انگلیس گزارش داد؛ براساس اطلاعات مالی باشگاه‌های اروپایی در فصل 17-2016، باشگاه منچستریونایتد با درآمد کلی 581.2‌میلیون پوند، پردرآمدترین باشگاه جهان در‌ سال 2017 بوده است. باشگاه منچستریونایتد در فصل 16-2015 موفق شد بود درآمدی معادل 515.3‌میلیون پوند به دست بیاورد که این نشان می‌دهد پرافتخارترین تیم انگلیسی فصل گذشته نسبت به فصل 16-2015 درآمد بیشتری کسب کرده است. پس از منچستریونایتد‌، باشگاه رئال‌مادرید با کسب 579.7‌میلیون پوند رده دوم و بارسلونا با کسب 557.1‌میلیون پوند جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
گواردیولا مشهور‌ترین مربی دنیا|  سایت رده‌بندی مربیان فوتبال دنیا، مشهورترین سرمربیان در بازه زمانی ماه اکتبر ‌سال 2017 تا ژانویه 2018 را منتشر کرده است که در این رده‌بندی پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در صدر قرار دارد. پس از گواردیولا که تیمش بخت نخست قهرمانی در این فصل از لیگ برتر انگلیس است، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در رده دوم قرار دارد و بعد از او هم زین‌الدین زیدان، سرمربی اسپانیایی رئال‌مادرید در جایگاه سوم قرار دارد.
فرار ستاره اینتر از فضای مجازی|  داویده سانتون به دنبال دریافت سیلی از پیام‌های توهین‌آمیز به دلیل اشتباهی که در جریان تساوی خانگی اینتر برابر رم در بازی یکشنبه‌شب مرتکب شد، تصمیم به ترک شبکه‌های اجتماعی گرفت. در آن بازی که با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت، اینتر میزبان با اشتباهی که سانتون در دفع توپ مرتکب شد، گل خورد و تا 4 دقیقه به پایان بازی هم با همان گل از میهمان خود عقب بود. با وجود عذرخواهی سانتون بابت اشتباهش در لحظه تعویض و خروجش از میدان و دفاع لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم از او، هواداران اینتر به صفحه این بازیکن ایتالیایی در اینستاگرام حمله کردند و برای او کلی پیام توهین‌آمیز گذاشتند. به دنبال این ماجرا هم مدافع سابق تیم نیوکاسل تصمیم گرفت صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.


تعداد بازدید :  215