شماره ۴۲۴ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
آژير

علاقه مرگبار مرد عاشق
راز قتل مرد عاشق پیشه که توسط همسرش کشته شده بود، ‌با تلاش ماموران پلیس آگاهی زنجان فاش شد.
پلیس زنجان 17 تیرماه در جریان مرگ مردی حدودا 35 ساله به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان قرار گرفت.
 مشاهدات اولیه نشان می‌داد که این مرد به دلیل خوردن قرص سمی دچار مسمومیت شده و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان توسط همسرش جان خود را از دست داده است.
کارآگاهان پلیس آگاهی که به مرگ این مرد میانسال مشکوک شده بودند،‌ جسد را به پزشکی‌قانونی فرستاده تا از صحت مرگ طبیعی مطمئن شوند، ‌ولی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی متوجه جنایتی شدند که احتمال می‌رفت از سوی همسر قربانی صورت گرفته شده باشد.
 در تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد که مرد 35 ساله به همسرش بسیار علاقه داشته و همین باعث شده بود تا محدودیت‌های افراطی زیادی برای همسرش به وجود آورد.
 در قدم بعدی ماموران پلیس توانستند ردپایی از مردی آشنا به نام مجید در پرونده پیدا کنند، این مرد دستگیر و در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ماموران گفت: من برای  نسرین قرص برنج خریدم و او نیز برای رهایی از محدودیت‌های شوهرش به بهانه اضافه وزن آن را به همسرش داد.
 سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سخت‌گیری و ایجاد محدودیت به بهانه‌ علاقه و رصد غیرمتعارف دلیل این قتل بوده است.

نجات 12 ساکن ساختمان 4طبقه از آتش و دود
حریق در یک ساختمان 4طبقه ماموران آتش‌نشانی را به خیابان شریعتی کشاند. تیم امدادونجات 12 ساکن این ساختمان را از آتش و دود نجات دادند.
ساعت 30: 22 شامگاه دیروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در پارکینگ یک ساختمان 4طبقه مطلع شدند و بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات و نردبان عازم محل آتش‌سوزی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس شدند.
در پارکینگ یک ساختمان چهارطبقه مسکونی دو خودرو پژو 206 دچار آتش‌سوزی شده بود و دود خیلی غلیظی نیز تمامی ساختمان را فراگرفته بود و تعدادی از ساکنان نیز در میان دود گرفتار شده بودند. آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند؛ گروهی عملیات حریق را مهار کردند و گروه دوم با تجهیزات تنفسی 12 تن از ساکنان را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. ساعت 23 دقیقه بامداد پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود عملیات به پایان رسید. علت حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.


تعداد بازدید :  281