شماره ۳۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
دفاع تمام‌قد رویانیان از خودش در گفت‌وگو با «شهروند»:
زحمات را ما کشیدیم استفاده‌اش را دوستان می‌برند!
بدهی‌های چندصد میلیاردی پرسپولیس صحت ندارد

گروه ورزش| حتی گرفتن اسپانسر جدید و پرداخت برخی از بدهی‌های فصول گذشته نیز نتوانست فشار را از روی باشگاه پرسپولیس بردارد و این روزها دغدغه اصلی رحیمی مشکلات مالی است که هر روز چند مدعی جدید را به باشگاه می‌کشاند.  برخی معتقدند بدهی بیش از 100میلیاردی پرسپولیس به دوره مدیریت رویانیان بازمی‌گردد. در همین راستا در چند روز اخیر جلساتی میان رویانیان و رحیمی برگزار شد تا شاید گره‌ای از این مشکلات باز شود.در ذیل گفت‌وگوی محمد رویانیان را با «شهروند» می‌خوانید.  
در جلسه‌ای که با رحیمی داشتید، توانستید کمکی به مدیران جدید باشگاه بکنید؟
جلسات خوبی بود و من هر چه می‌دانستم و فکر می‌کردم به درد پرسپولیس در این برهه می‌خورد، به رحیمی و همکارانش گفتم.  مشکلات پرسپولیس بیشتر روی کاغذ است و خیلی از صحبت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، واقعی نیست. درخصوص بحث کشتی‌گیران، من بخشی از اسناد و مدارک را در اختیار رحیمی گذاشتم که کاملا خلاف جهت‌گیری و ادعای آقایان است.  امیدوارم رحیمی از آنها به خوبی استفاده کند، هرچند معتقدم نبود مدیریت در پرسپولیس باعث بروز این اتفاقات شده است.
پس شما بدهی 100میلیاردی یا بیشتر از آن را برای پرسپولیس قبول ندارید؟
اصلا چنین ارقامی وجود ندارد. این اعداد نجومی که یک روز 60‌میلیارد می‌شود و یک روز 160‌میلیارد اصلا واقعی نیستند. این ارقام با یک طراحی از پیش تعیین شده، اعلام می‌شوند که مردم به‌زودی هدف دوستان را از اعلام این ارقام متوجه می‌شوند.
با این وضع خصوصی‌سازی از نظر شما امکان‌پذیر است؟
موضوع پرسپولیس و بدهی‌هایش دارای پیچیدگی خاصی شده است و برای این کار باید همه بخواهند تا خصوصی‌سازی عملیاتی شود. من در دوره حضورم به شدت پیگیر این مسأله بودم اما کسی کمکم نکرد. جالب اینجاست که خیلی از مواردی که من زحماتش را کشیدم و اصلا ایده من بود، الان اجرایی شده و دوستان استفاده‌اش را می‌برند. مثلا حق باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی یا بلیت‌فروشی الکترونیکی که به شدت پیگیر آنها بودم. نگران نباشید زیرا به‌زودی خیلی از موارد شفاف می‌شود و مردم خیلی چیزها را متوجه می‌شوند.  
این روزها اسپانسر باشگاه در دوره شما یعنی صدرا سیستم، مشکلاتی را برای باشگاه به‌وجود آورده و اسپانسر جدید نیز پا پس کشیده است.
صدرا سیستم جزئی از باشگاه پرسپولیس است و ما این قرارداد را طوری عملیاتی کردیم که این شرکت باید تابع دستور پرسپولیس باشد.  پرسپولیس الان مشکلی برای جذب اسپانسر جدید ندارد و صدرا سیستم نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.
پیشنهادی برای بازگشت به ورزش داشته اید؟
صحبت‌هایی برای بازگشتم به ورزش شده است اما من در لباس مقدس نظامی مشغول خدمت هستم. علاقه‌ای برای بازگشت به ورزش ندارم.


تعداد بازدید :  65