شماره ۴۲۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

مرگ پسر اسطوره رئال‌مادرید
میگوئل پسر هوگو سانچس (بازیکن افسانه‌ای دهه 80 رئال‌مادرید) در آپارتمانش در شهر مکزیکوسیتی مکزیک درگذشت. یکی از نزدیکان خانواده سانچس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد هنوز دلیل فوت مشخص نشده اما به احتمال زیاد گازگرفتگی دلیل اصلی بوده است. میگوئل 30ساله درست مانند پدرش یک فوتبالیست البته آماتور بود و در چند تیم محلی مکزیک بازی می‌کرد.

آدریانو تبرئه شد
دادگاه ریودوژانیرو مهاجم سابق تیم‌ملی برزیل را از مشارکت در پرونده قاچاق موادمخدر تبرئه کرد. آدریانوی 32ساله، متهم شده بود که با خریدن یک موتورسیکلت و در اختیار گذاشتن آن برای یک قاچاقچی، باعث فرار او از چنگ پلیس شده است. دادگاه ریو در نهایت دیروز رأی خود را درباره این پرونده اعلام و آدریانو را از هرگونه مشارکت در این پرونده تبرئه کرد.

بکام به آرسنال پیوست
نوبت به حضور نسل دوم خانواده بکام در فوتبال رسید. بروکلین، پسر 15ساله دیوید بکام پس از حضور در تمرین‌ آرسنال با امضای قراردادی به عضویت تیم لندنی درآمد. رومئو بکام دیگر فرزند بکام نیز از هواداران تیم آرسنال محسوب می‌شود و می‌خواهد فوتبالش را در آرسنال ادامه دهد. دیوید بکام رابطه خوبی با آرسن ونگر دارد و در روزهای پایانی فوتبالش چندبار برای حفظ آمادگی خود با این تیم لندنی تمرین کرده بود.


تعداد بازدید :  654