شماره ۱۳۲۴ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

میراسماعیلی از فدراسیون جودو شکایت کرد|  طی چند روز گذشته یکی از رسانه‌‌های خبری نسبت به انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی برای تسویه‌حساب پس از دریافت وام اقدام کرد و با عنوان «حکم جلب آرش میراسماعیلی» این خبر را انتشار داد. این اتهامات غیرواقعی در حالی از سوی یک رسانه منتشر شد که آرش میراسماعیلی، نایب‌رئیس سابق فدراسیون جودو با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه به صورت رسمی از مسئولان منتشرشدن این خبر شکایت کرد.
خیرآبادی، سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی امید| جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی روز گذشته در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد که طی آن احد پازاج، مدیر تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان و امید، جمشید خیرآبادی را به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید معرفی كرد و اعضای شورای فنی موضوع پیشنهادی را مورد بحث قرارداده و درنهایت نظر مثبت خود را اعلام کردند. با توجه به مغایرت شرایط ایشان با شاخص‌های بند (هـ) از نظام‌نامه فنی، موضوع مذکور باید به تأیید هیأت‌های کشتی استان‌ها
 نیز برسد.
خارجی‌های استقلال، جمعه در تهران| بازیکنان خارجی استقلال جمعه وارد تهران می‌شوند و پس از تست پزشکی مهیای امضای قرارداد خواهند شد. در این جلسه ابتدا افتخاری گزارشی از نقل‌وانتقال بازیکنان در نیم‌فصل ارایه کرد و نتایج مذاکره با شفر و دستیارانش را در خصوص جذب بازیکن (مهاجم) خارجی تیم استقلال به آگاهی اعضای کمیته رساند. در پایان جلسه آقای افتخاری اعلام کرد بازیکنان خارجی تیم استقلال روز جمعه وارد تهران می‌شوند و روز شنبه برای تست پزشکی به مرکز پزشکی و پس از آن امضای قرارداد خواهند رفت.
نتیجه جلسه سفر ایرانی‌ها به هلند|  مهدی تاج و محمدرضا ساکت، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال چند روز است برای حضور در جلسه فیفا با روسا و دبیرکل 20کشور دنیا به منظور بررسی برنامه‌های اجرایی فیفا در آمستردام هلند به سر می‌برند. روز سه‌شنبه و در حاشیه این جلسه روسای فدراسیون فوتبال ایران و هلند دیداری با هم داشتند و در مورد تفاهمنامه همکاری دو کشور که ‌سال گذشته به امضا رسید، صحبت کردند. همچنین تاج و ساکت جلسه‌ای با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار کردند. به ‌نظر می‌رسد در این جلسه درباره مشکلات تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از نمایندگان عربستانی هم صحبت شده که محتویات این جلسه در بازگشت ساکت و تاج به ایران مشخص خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  153