شماره ۱۳۲۴ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
لیگ برتر امروز و فردا با 8 مسابقه برگزار می‌شود
جذابیت‌های ایستگاه شماره 20

شهروند|  لیگ برتر هفدهم به ایستگاه بیستم خود رسید؛ 4مسابقه امروز و 4 مسابقه هم فردا در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
بازی‌های جذاب
تراکتورسازی بحران‌زده که اخیرا به همکاری خود با یحیی گل‌محمدی پایان داده است،‌ با هدایت مجتبی حسینی، سرمربی موقت این تیم امروز از ساعت14:30در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان سایپا است. تراکتورسازی برای قرارنگرفتن در منطقه خطر لیگ نیاز مبرم به برتری در این بازی خانگی دارد. در یکی دیگر از بازی‌های حساس امروز ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان است و بدون تردید یکی از بازی‌های جذاب هفته را این دو تیم در مقابل هم از ساعت 13برگزار خواهند کرد. پارس‌جنوبی جم تیم سوم لیگ هم بعد از چند هفته ناکامی امروز در جم از استقلال خوزستان پذیرایی خواهد کرد.
کار سخت برانکو و پرسپولیس در آزادی
در حساس‌ترین بازی روز پنجشنبه از ساعت 15:30 پرسپولیس صدرنشین بلامنازع لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی خواهد کرد که از زمان حضور فیروز کریمی در نیمکت این تیم نتایج بسیار خوبی در لیگ گرفته و با 27 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس برانکو می‌‌خواهد در حضور تماشاگران خود با کسب سه امتیاز فاصله امتیازی خود با سایر تیم‌های لیگ را در هفته بیستم حفظ یا بیشتر کند. در طرف مقابل هم گسترشی‌ها تلاش خواهند داشت پرسپولیس را در تهران متوقف کنند و به روند رو‌به‌رشد خود
 ادامه بدهند.
جدال‌های حساس در رشت و اهواز و تهران
4 بازی روز جمعه از ساعت 15 آغاز خواهد شد. سپیدرود با هدایت علی کریمی در یک بازی سخت در رشت میزبان سپاهان بحران‌زده است. با توجه به شرایط جدول کسب سه امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم حیاتی است و باید دید درنهایت نتیجه این بازی مهم چه خواهد شد. فولاد خوزستان تیم دوم در اهواز با پیکان جدال خواهد داشت و نفت تهران و سیاه‌جامگان که شرایط خوبی در جدول ندارند در ورزشگاه تختی تهران با هم بازی خواهند کرد.
استقلال- پدیده؛ جذاب و غیر قابل پیش‌بینی
پدیده یکی از تیم‌های خوب و بالانشین لیگ برتر هفدهم بود که به خاطر کسب 6 امتیاز از این تیم با حکم فیفا به خاطر بدهی به بازیکنان خارجی سقوط بدی در جدول داشت. این تیم 22 امتیازی امروز در ورزشگاه ثامن مشهد در یک بازی بسیار سخت باید به مصاف استقلال تهران برود که در هفته‌های اخیر با وینفرد شفر آلمانی نتایج نسبتا خوبی در لیگ کسب کرده و بحران را پشت سر گذاشته است. این بازی هم به خاطر فوتبالی که دو تیم انجام می‌دهند می‌تواند از مسابقات جذاب هفته بیستم باشد.

 


تعداد بازدید :  231